Ellingsen B. Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 Da ble det endelig en ny bimmer på meg. Hentet bilen i Düsseldorf for to uker siden..Allerede kjørt 5000km med den:( Utrolig fornøyd.Bilen er helt utrolig velholdt og tipper det er kun førerstol som det er blitt sittet i tidligere... Dro rett til ESS for omprogramering. Resultalt ca 225-230hk og ca 560nm. Har bestilt 20" felger og nytt justerbart senk...bare ikke fått montert enda:) Lurer også på no carbon splittere på fronten. Har også byttet til sort grill. 2005 525d M-sport Silbergrau metallic med sort dakota skinn Noe av utstyr: M-Sportspakke Navi Proff Hifi System Proff Logic7 El. solgardin Solgardin på sideruter El. Glassluke M Multiratt Bluetooth tlf tilkobling + klargjort for telefon Minikjøleskap Klimaautomatikk med utvidet omfang Advantage pakke Bi-Xenon Adaptive lys PDC Talestyring (kongeutstyr!) Lyspakke 18" M Alu El sort sportskinn med luft for korsrygg BMW Online + BMW Assist +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 Meget pen bil! *misundet* Hvor mye ligger slikt totalt på når man henter sånt fra Tyskland? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunde Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 Grattis med ny bil..Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuir4m Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 NYDELIG BIL!! Blir enda bedre med senk og store felger;) gratulerer så mye! kom med flere bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 Gratulerer med nydelig bil. Du må ikkje vær beskjeden når det gjelder bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 Gratulerer med nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 Den var lekker! Mye kjøreglede i vente på deg fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 exstremt fin bil jeg trur jeg nesten har lik bare ikke m-tec. har du 177hk motoren ? hvor mye skulle ess ha for dette? jeg vil oxo ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 Nydelig bil, den var rett og slett sinnsykt strøken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 Gratulerer med ny flott vogn Carbonspilttere foran kommer til å gjøre seg på denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 På tide Bjørn! Nydelig kjerre! Men... jeg tenker med skrekk på kjøreturen opp til Våler når du har oppgradert noen hakk på motorsiden siden i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 Pen bil, men kjørte ikke du nettopp suv? Hvordan kommer du deg frem med 20" og justerbart nå? Gunnar, blir alternativ kolonne i år for de som foretrekker kjøre fort på bane fremfor vei. Fritt valg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 Pen bil, men kjørte ikke du nettopp suv? Hvordan kommer du deg frem med 20" og justerbart nå? Det er vel aldri noen som har påstått at firehjulstrekken på nyere Volvoer er noe å skrive hjem om. Fungerer jo kun som FWD på en haug med Youtube-videoer. Gunnar, blir alternativ kolonne i år for de som foretrekker kjøre fort på bane fremfor vei. Fritt valg. Haha. Syns kolonna til Bjørn er morsom jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 3, 2008 Forfatter Share Skrevet August 3, 2008 Takker for tilbakemeldinger Prøver først med 20" uten senk for å se hvordan det blir..blir det ille setter vi på justerbart. Må vel kanskje også tone rutene.. Gunnar: Jeg vil ikke ligge først iår..hehe. Hagenisse: 5-serien er veldig mye høyere enn 3serie/z3..og jeg vet jo ikke hvor lenge jeg har bilen:) Kanskje jeg ikke har den til Våler engang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 Og importen på slike ligger på ...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå