Spinx Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 Gratulerer med nydelig bil Hehe lå bak en sånn på vei hjem fra jobb idag samme farge bare det var en M5<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 7, 2008 Forfatter Share Skrevet August 7, 2008 Da ble vist bilen brått solgt.. Det varte lenge! Får vel finne meg en annen e60.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 Haha. Tulling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 7, 2008 Forfatter Share Skrevet August 7, 2008 Haha. Tulling. vet..har en st.vogn på handa..men vil helst ha sedan.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 Hvorfor ble bilen plutselig solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 7, 2008 Forfatter Share Skrevet August 7, 2008 Hvorfor ble bilen plutselig solgt? var vel en kombinasjon at "alt er tilsalgs for riktig pris", at bilen var utrolig strøken og var meget godt utstyrt for den prisklassen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 Hehe, her går det fort i svingene . Derfor HighSport & M6 ble lagt til salgs igår eller? Men kjøp deg BMW igjen altså . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doG Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 E60 er finne biler med riktig farge og utstyr. Skal ha en slik når jeg blir gammel jeg også LOL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 9, 2008 Forfatter Share Skrevet August 9, 2008 Hehe, her går det fort i svingene . Derfor HighSport & M6 ble lagt til salgs igår eller?Men kjøp deg BMW igjen altså . prøver å finne en som passer til kolonna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 prøver å finne en som passer til kolonna Passe til å lede kolonna mener du . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Hvorfor ble bilen plutselig solgt? Fordi jeg kjøpte den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Tror Bjørn har skumle planer nå.... Og ang. kollonna tror jeg Steffan kommer til å ta teten der iår. hagenisse: pyse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 Må våre fantastisk å kjøre med manuell, men mener mannen i gata det? Skulle gjerne prøvd den nye e90 330d med 245hk og 520Nm med manuell gir jeg, men det er vel ikke sannsynlig at BMW Norge tar inn noe slikt. Har faktisk ennå ikke prøvd e9x 330d, bare 325d og 335d. Ta og send med en pm, så kan jeg komme bortom med en til deg. Bor i Bergen, men kommer fra Hgsd. Dermed er jeg nede der både tritt og ofte. Se forøvrig www.drømmebil.no for to av E9x'ene vi tilbyr nå. Den ene er chippet av Hartge, den andre blir nok chippet av Hartge... Dermed er det kanskje muligheter for å prøve forskjellen! Det er helrått, tro meg på mitt ord altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå