Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Her er mail fra selger:

Ikke for å være frekk eller prøve å være morsom, men jeg antar at henvendelsen til selger var holdt i en litt mer nøktern tone. :):)

I alle fall, svaret sier endel om med hvor mange klyper med salt man bør ta opplysningene som blir gitt om bilen av selger.

Skrevet

Det er jo bare å huske reg nr: så når bilen er solgt ringer man den nye eieren, å forteller han hva han er utsatt for, da regner jeg med at han som solgte bilen sitter i ei felle han IKKE kommer seg fra!!

Sendte mail jeg også, men ingen svar...

Skrevet
Her er mail fra selger:

Espen wrote:

>

> Hva faen veit du om hva den har gått eller ikke?

>

> Jeg kjøpte den på 112.000 fra en i stavanger. Det er det som stod i km på den. Hvis du har problemer med det så snakk med morra di om det.

skal ikke sende han en mail med link til denne tråden, og en link til sørengs gamle tråd da? om det står orginal km i sistnevnte tråd da selvfølgelig.

Skrevet

Jaja, da står den som solgt. Får håpe at det ikke var en stakkars uvitende som gikk på dette. Synes i det tilfellet synd på han. Ikke det faktum at han har kjøpt bilen, men at han har blitt lurt mht. km.stand, diffsperre og 200hk :(

Skrevet

Ifølge statens vegvesen er det et kvinnfolk fra Andebu som nå eier bilen. Skal man gidde å engasjere seg med å sende henne en mld om at hun mest sannsynlig har blitt lettere svindlet?

Har heller ikke blitt EU godkjent og har 250 i rest på årsavgift-purregebyr.

Skrevet
Ifølge statens vegvesen er det et kvinnfolk fra Andebu som nå eier bilen.

Det gikk da jævlig fort, så tidligst at den var solgt i går kveld. Når står det at hun ble ny eier da? Står det personalia?

Skrevet

Andebu er jo et "steinkast" unna sandefjord.

Skal ikke se bort i fra at jeg kansje ser bilen, da skal jeg innformere henne om tilfellet... Kansje jeg får lagt noen aksjer i fond hos henne :lol:

Skrevet
Ifølge statens vegvesen er det et kvinnfolk fra Andebu som nå eier bilen.

Det gikk da jævlig fort, så tidligst at den var solgt i går kveld. Når står det at hun ble ny eier da? Står det personalia?

Om du gjør det riktig er bilen omregistrert på dagen :).

Skrevet

kjedelig for hun som har kjøpt denne ja. En arbeidskollega av meg var å såg på denne bilen på onsdagen. Ble lovet en strøken bil, og ble møtt med et vrak etter hans mening. Fattet med en gang at bilen ikke var gått 125t km. Det ble en bomtur på ca 100 mil og to dager fri fra jobb. Litt ergelig kan en si. Tipset han om denne tråden, og var da selvfølgelig rimelig letta at han ikke kjøpte denne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...