Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jess, da er jeg inne å sjekker alt som er skrivi, og har blitt medlemm, fyfaen.. og du som ringte meg, ghar du fått snakket med broren min?

er ikke inntr. i å betale mer enn hva den bilen er verdt!!!

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Velkommen som medlem da Aina :)

Ja jeg har prata med broren din, å kan skulle prate med deg i helga om dette.

Dere har jo 14 dager å levere den tilbake på, å hvis du ikke vil det burde du i så fall få bilen for 26000,-

Går du rettens vei så taper han 100% sikkert! å da får du rundt 40 lapper tilbake..

Synd at du ble svindla, men vi skal ta vare på deg! :):)

Ha en fin helg!

Skrevet

okei, det er bra. og tusen takk for at du sa ifra.

skal love deg at jeg ikke skal ha den bilen, om jeg ikke får penger tilbake, for hvis ikke er det jo et sinnsykt stort "tap"

Det er bra!!! :) ha en fin helg selv..

Skrevet

THX ;)

Bare hyggelig det :)

Du har full retur rett på bilen så det går nok bra!

Hvis det er noe så bare ring, broren din skulle ringe meg over helgen :)

Skrevet
jess, da er jeg inne å sjekker alt som er skrivi, og har blitt medlemm, fyfaen.. og du som ringte meg, ghar du fått snakket med broren min?

er ikke inntr. i å betale mer enn hva den bilen er verdt!!!

Du er ikke venninda til Trevland vel?

Synd det med bilen..

Skrevet

Utrolig kjedelig dette Aina. Synd det er slike personer der ute som kun tenker på seg selv og ikke tar hensyn til andre. Sende han selv epost og fortalte han om denne tråden. Det positive er at du har strengt tatt har retten 100% på din side ved en evt. sak.

Skrevet

Dette er utrolig trist lesing og føler dette utvikler seg til en litt stygg sak.

Jeg vil derfor opplyse helt klart om at da jeg solgte bilen til Espen, solgte jeg bilen "som den stod" og forklarte på beste måte jeg kunne dette med km. standen, og prøvde overhodet ikke dekke over noe. Jeg kan beklagelig ikke noe for om han har "blokkert ute" da jeg fortalte dette.

Jeg hadde bilen inne hos nylund bilverksted her i stavanger før jeg solgte bilen for å skifte alt i bremsesystemet bak før jeg skulle legge ut bilen til salgs... Spurte da også om han kunne ta en kjapp titt på bilen mtp. at jeg skulle selge. Og fikk til svar at den var i ok stand tatt km. stand i betraktning. Var ingen perfekt bil verken i teknisk eller kosmetisk stand. Noe jeg KLART opplyste kjøper Espen om. Dette har jeg flere vitner på, både på telefon og ved selve handelen. Opplyste også om kosmetiske "skader" i annonsen.

Her er en "kopi" av salgsannonsen min fra omtrent 10. mnd siden;

BMW 3-serie 320i Coupé Personbil 1992, 234000 km., kr. 65.000,-

Skal desverre selge min trofaste BMW. Pen 3 serie coupé med m-optikk selges til den rette kjøper. Bilen har blitt tatt godt vare på av meg siste året og har kun blitt håndvasket og polert ved jevne mellomrom.

Bilen har nettop fått alt nytt av bremser bak og alt nytt ved håndbrekk samt skiftet opphengskule. Bilen har nesten nye dekk på sommerhjul og kliss nye dekk vil bli kjøpt inn til vinterfelgene.

Bilen har et pent svart skinninteriør der baksetene er nesten ubrukte.

Bilen har noen skjønnhetsfeil ettersom det er en 92 modell og det reflekteres også i prisen.

Flere bilder kan sendes på mail ved forespørsel.

Ta kontakt for en hyggelig bilprat og evt. spørsmål samt prøvekjøring.

Sikkert flere som husker den, da AKKURAT samme bildene ble brukt. MERK km. standen :!:

Håper dette kan være noe til hjelp :?

Skrevet

dette er virkelig synd får deg aina men dette ordner seg her er det mange som støtter deg ! men hva sa selgeren til deg når du kjøpte bilen ? fikk du med det hefte med kviteringer som er pratet om tidligere i tråden?

Skrevet

Dette hefte som det snakkes om er i tilfellet en rød plastperm med en god del ark og kviteringer fra diverse verksteder om jeg ikke husker helt feil.. Når jeg hadde bilen lå denne alltids i hanskerommet!

Skrevet
Dette hefte som det snakkes om er i tilfellet en rød plastperm med en god del ark og kviteringer fra diverse verksteder om jeg ikke husker helt feil.. Når jeg hadde bilen lå denne alltids i hanskerommet!

du skal ha ros får at du er så hjelpsom mot og løse dette. alle skjønner at du informerte godt om bilen.

Skrevet

Jeg kan også dokumentere at jeg har sendt mail til ham og opplyst ham om at dette er feil. Han har også svart på mailene, så det er ingen tvil om at han har fått de. Ergo har han ikke engang solgt bilen i god tro - han VET at det er juks, og det kvalifiserer vel til straff av både den ene og andre sorten...

Skrevet

Håper dette ordner seg! Ville kontaktet advokat for å høre om muligheten dine. Går utifra at dette vil bli en lett seier for vedkommende (kjøper) i en eventuell rettsak. Men du kan aldri være sikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...