Der Barockengel Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 Kr 100 pr dekk, pluss et tillegg for alufelg kan være et fint utgangspunkt for hva mange vil ta for jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 Der jeg legger om betaler jeg 400,- Er en kompis som driver sjappa da, men fortsatt synes jeg det er greit, siden jeg "snyter" han for dekksalg.. Men som han sier, han har ikke sjangs å konkurere i pris med de store internett firmaene, da kunne han like gjerne slådd seg konkurs med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 Jeg slenger meg på de med god erfaring med Dekkonline. Har handlet 12 dekk derfra, til totalt ca. 15 lapper. Kjempefornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 Men prøv å få en reklamasjon på et dekk, da skal dere oppleve en ny verden Min erfaring er at reklamasjon generelt er noe herk uansett hvilken nettbutikk det er snakk om. Tror aldri jeg har hørt om noen som har blitt positivt overrasket over hvor fort og smidig en vilkårlig nettbutikk har behandlet en reklamasjon. Ting tar tid og det er i høyeste grad tilfelle når det gjelder reklamasjon. Det virker ofte som om butikker bevisst prøver å gjøre reklamasjonsopplevelsen så langdryg som overhodet mulig for å få kunden til å tenke seg om to ganger før vedkommende velger å reklamere neste gang. Jeg ser imidlertid for meg at feilraten på dekk er rimelig lav. Det overveiende flertall av kunder later også til å være rimelig godt fornøyd med Dekkonline. Alle butikker har misfornøyde kunder, og de har da også en tendens til å skrike høyere enn de fornøyde, men slik er det nå en gang. Jeg betaler i alle fall ikke tre tusen kroner mer for dekk fra dekkmannen på hjørnet for å slippe å bekymre meg for stress v/ en evt. reklamasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pbk Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 Handlet 2 stk. Conti SportContact3 hos dekkonline i våres. Det ene dekket var to mnd gml, det andre var produsert samme mnd. Levert på døra med et smil og fikk dem lagt om på merkeverksted uten problemer for en hundrings pr. hjul. Sporer helt ubetydelig sammenlignet med de forrige dekkene foran (Sava). Kjempefornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 jeg handlet også 2 stk dekk fra dekkonline.com, kom mange dager før beregnet leveringsdato og jeg hentet dem på tollpost terminalen ved jobben.. strålende fornøyd og uslåelige priser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trex Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 Har ikke handlet med dekkonline, men holder meg til interdekk.no på Lillehammer. De har veldig gode priser og er veldig hyggelig. Aldri hatt et eneste problem med de. Veldig rask frakt også. Tommy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 Interdekk er dyrere enn Dekkonline. Har handlet et sett derfra for en stund siden, men sluttet å bruke de pga. prisforskjellene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 Jeg handlet fra interdekk før, fornøyd med de. Men nå da jeg skulle kjøpe dekk til keskin felgene, ble det dekkonline. 4300,- totalt for 215/40-17" og 245/35-17" er ikke ille spør du meg. Nokian fremme og Falken bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet August 7, 2008 Forfatter Share Skrevet August 7, 2008 Jeg endte opp med to Nokian Hakka V fra Vianor. Litt over 2900kr ferdig montert og uten ventetid. Noe som også betydde litt i forhold til valg av dekk var en test i Vibilagare.se "Men den som försöker köpa Nokians sommardäck billigt, kanske på en utländsk hemsida via internet, får bara tag i ”V”. Och då får man visserligen ett billigare men inte ett lika bra däck som ”Hakka V”!" Dekkonline selger Nokian V og ikke Hakka V som er utviklet spesiellt for nordiske forhold. Også noe å tenke på når man skal ha seg gummi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå