Geir Anders Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 Meget hel og pen Z3. Serviceheftet er komplett. Full historikk (alt av kvitteringer). Påkostet teknisk og visuelt, kun orginale deler. Bilen har bare hatt entusiasteiere inkl meg selv, og det gjenspeiles godt i kjøretøyet. Flott mulighet til å skaffe seg en meget godt holdt Z3 Coupè. Innbytte kan være aktuelt, om du har en 97- E36 328 m/ mpakke fra fabrikk og lav km, eventuelt E39 540 varebil med lav km. Ring for mer informasjon! SMS blir ikke besvart. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16523230 Pris 259000,- Kontakt geirahl@hotmail.com eller TLF 97199866 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 Denne er bra! Evnt. kjøper får selvsagt medlemskap i den tøffeste klubben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 Flott bil ja - med en særdeles pertentlig eier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet August 5, 2008 Forfatter Share Skrevet August 5, 2008 Takk gutter, lovord fra folk som har sett bilen med egne øyne hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 Føler jeg kjenner denne bilen såpass godt, at jeg må si hvor godt kjøp dette er om man er i markedet for denne type bil. Denne bilen er meget strøken, og et meget sikkert kjøp. Lykke til med salg Geir, må snakke med deg en dag om hva du skal ha nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet August 7, 2008 Forfatter Share Skrevet August 7, 2008 Blir borte 10 dager nå, og vil antaglivis være vanskelig å nå på telefon. Send mail så kommer jeg sterkt tilbake med svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet August 21, 2008 Forfatter Share Skrevet August 21, 2008 Bilen er fortsatt til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet August 30, 2008 Forfatter Share Skrevet August 30, 2008 Bumper denne med et nytt bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 drømmebil!!! hadde jeg bare kunne solgt kjerringa og ungene ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 drømmebil!!! hadde jeg bare kunne solgt kjerringa og ungene ! hadde hun bare sett det der hadde du nok sluppet å solgt gitt:P Sorry OT forresten. Se på det som en gratis bump;) Veldig pen bil du har, kan ikke forstå at denne er noe problem å selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 drømmebil!!! hadde jeg bare kunne solgt kjerringa og ungene ! hadde hun bare sett det der hadde du nok sluppet å solgt gitt:P Sorry OT forresten. Se på det som en gratis bump;) Veldig pen bil du har, kan ikke forstå at denne er noe problem å selge Takker Nei si det, er nok årstiden, og en bil for spesielt interesserte. Prisen er den høyeste på markedet nå, men man får hva man betaler for, ganske sikker på at denne er bedre holdt enn resten som ligger til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Bumper denne. Ny pris, tekst og bilder. Bilen settes snart inn for vinteren, så løp og kjøp Som sagt er en meget velholdt 97- E36 328 coupe med fabrikk mpakke og lav km interesant i innbytte, eventuelt E39 540 vare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 *Sikle* Hadde jeg bare hatt penger, hadde bilen din vært solgt imorgen;) Lykke til videre med salget av denne MEGET vakre bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Takk Tsbusa, banken har penger! Fortsatt til salgs, rett før den settes inn for vinteren. Har vel ufrivillig blitt parkert enn så lenge pga snøfallet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomassino88 Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 rå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg