///MoePower Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Chrom speil å håndtak Si meg, plager det deg at jeg har kliss orginale speil og dørhåndtak i chrome? Måtte bare stå litt på kravene mine ovenfor den kommentaren der.
///Mysild Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 noe som ikke er orginalt da... du har jo en klassiker... ikke en e36 som jeg vet han sikta til
bernhell Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 Den var sinnsykt rå, hadde ikke tvilt et sekund. Heilt enig! Den E39'en der kom glatt på mi alltimehigh liste over råeste E39. Nå må de snart ringe fra hamar asså...
BRIO Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 Kan ikke hjelpe for det, men jeg synes hjulbuene på e39en er fæle. De ødelegger de flotte linjene på bilen. Ellers var den pen
Hyggmaister Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 De bak, ja? Etter å ha sett en del på den, så hadde den helt klart vert penere uten så store hjulbuer, men likevel greier ikke det å ødelegge resten av bilen. Rå e39!
plumbo79 Skrevet August 10, 2008 Skrevet August 10, 2008 Noen som kan hjelpe meg med å skaffe fargekode på bilen over, tror det kan bli fint på e30n min.
Spiritus Sancti Skrevet August 10, 2008 Skrevet August 10, 2008 E39'n? Det er nok ikke noe vanlig lakk..
bernhell Skrevet August 10, 2008 Skrevet August 10, 2008 Noen som kan hjelpe meg med å skaffe fargekode på bilen over, tror det kan bli fint på e30n min. Dette var det nærmeste jeg kom noe fargebeskrivelse på den lilla: BASF Carizzma Colors Candy Fuchsia over Violet. Stod inne på en post på bimmerfest...
Spiritus Sancti Skrevet August 10, 2008 Skrevet August 10, 2008 Ja, det er kandy.. Ikke noe en amatør kan lakke bra iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå