Ryan Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 jeg selv har en e 36 og synes de er finast orginale med noen fine felger eller Mstyling. Men av og til ser jeg Bmwer som er stylet så mye at det ser billig ut og gjør enn nesten flau. De fleste japsebiler pleier å ha eksteme boddykit, men de passer det og det ser ofte ganske kult ut. men det verste jeg vet er når folk ødelegger bmwer med ''japsesyling''. hive på et boddykitt som ser billig ut og ikke passe til bilen en gang. burde heller la vær.. Jeg bor på bryne og her var det en ganske fin e36 320, så hadde han krasja fronten litt og heiv på en front som så helt forferdelig ut. så begynte han å sette på ei vinge som var alt for stor og absolut ikke høre på en tysk bil.. og for 2 uker siden kjøpte han leksus lykter bak.. det synes jeg er noe av det styggaste du kan sette på en bmw.. det ser så billig ut.. hehe men men.. hva mener dere.. åssen type styling ødelegger bmwane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 Hmm, monsterfronter med alt slags jalla klistere, massevis av kromdetaljer og en mega stor potte og vinge, mens motoren liksom er på 1.6... Det er vertfall det jeg synes blir altfor drøyt. Ser du holder til på Bryne, har vært der rundt omkring en stund nå siden dama holder til der, men det er vel ikke den svarte med klister på sidene du snakker om? Den er ihvertfall mega stygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryan Skrevet August 4, 2008 Forfatter Share Skrevet August 4, 2008 hehe den ja, off hehe. den er seriøst den verste.. den har alt stygg vinge,klister styling. bare alt. sånne vinnger og potter skal bare på japsebiler. synes hvertfall jeg. hehe nei men tenkte på en grå en.. den var ganske fin før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 Vinger. Spiller fint liten rolle hvor liten den er. Så lenge det ikke er originalt, eller M-tech, så er det NONO, uansett hvilken bimmer det måtte være. Overdimensjonerte hekker og lepper er dessuten forjævlig stygt. Det skal ikke så mye til å gå fra fint til jævlig når det gjelder BMW. For min del er jeg skeptisk til alt som ikke er M-tech. Når det kommer til E36, så er det en hårfin balanse mellom kjedelig, fin og stygg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 Dette er egentlig et vanskelig spørsmål, men helt generelt mener jeg at det er viktig at eldre modeller (gjelder alle biler) fremstår som helt originale... og bl.a E36 begynner faktisk å bli en eldre modell. Eldre BMW modeller som er originale holder verdien betydelig bedre og representerer bilen slik den var ment å være fra BMW... ikke slik en eier som knapt var født da bilen kunne kjøpes i butikken ønsker at den skulle ha vært. Jeg liker heller ikke stilblandinger der f.eks en E36 fremstår som delvis en E46. Det er derfor avgjørende at en evt. ombygging er både gjennomført og sober... og dette krever litt stilsikkerhet og kunnskap... noe som absolut ikke alltid er tilfellet. Smak og behag er som kjent vanskelig å diskutere, men hvis man ser på hva slags type biler som virkelig får folk (samlere og andre med kunnskap om biler) til å legge mange penger på bordet er det helt klart et en original bil i såkalt "mint condition" koster mer enn uoriginal bil... selvom den også rent teknisk og estetisk kan være gjennomført. Personlig liker jeg ikke uoriginale/store vinger, alt for store felger/hjul, biler som er alt for lave, tyskerstuk (for smale dekk på felgene), motivlakkeringer, uoriginale interiører, uoriginale alt for store eksospotter/enderør, uoriginal ekstra plastikk som ikke har en fornuftig teknisk funksjon, uoriginale lys (foran og bak) som bryter med bilens øvrige design (f.eks Lexuslykter på E36)... kort fortalt liker jeg ikke biler som er pimpet/stylet til det ugjenkjennelige. En helt annen sak er f.eks racingpregede biler eller rene custombygg der hele poenget er enten teknisk/kjøreteknisk eller rent stylingfundert. I slike tilfeller er "alt" lov, men også her må det gjøres med litt omtanke og kunnskap for at bilen skal fremstå som elegant og gjennomført. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 Hadde vært artig å Hørt hva Herr Fredrik synes om min bil? Med så spesifikke krav kunne det kanskje vært noe konstruktivt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 det skal være orginalt... ALT annet er stygt! det eneste som kan være på en bmw, som ikke er fra fabrikk, er bakrutesenker/takspoilere... teddy sin er et klassisk eksempel på at rieger kan gå ann på bmwer uorginal, men allikavel stilren ellers er slike som min, penest i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 Dekkstrekk, lexuslykter, kromfelger, engangsgrillnetting, m3 speil i krom, neonlys, M POWER streamer i frontruta, hjemmesota lykter, sotefilm fra biltema, digre tørkestativ på koffertlokket i alu, dragetribals på siden......osvosv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 hjemmesota lykter, definer denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 Baklykter. Som er så kølsvarte at du kan bruke de som sveisemaske. Legger også til scoop på panseret som NONO.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 personlig så syns jeg de fleste bimmere blir riktig så stillige med felger og litt senk. gjerne en takspoiler og en liten m3 list på bagasjen... Noe man ser tydelig på bilen min;) hehe Men, jeg må også innrømme at det finnes noen råe pimpa bimmere her og der... Som denne f.eks. litt ekstrem kanskje, men det er det som gjør den tuff i mine øyne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 haha ^^ som de -anders- sota til på sin bil nå... vurderte det på min jeg... men droppa den... haifinne med lys er heller ikke fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 Eller sånne "metall" dørmatter og girkuler av krom cobrahoder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 ikke er biltemasetetrekkene fine heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 girkuler av krom cobrahoder.. haha, har faktisk en slik en liggende. Gjett om jeg skal sette den i bilen min, bare for og irritere deg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå