///Mysild Skrevet August 16, 2008 Forfatter Skrevet August 16, 2008 ar masse bra å se på... nivået på sørlendinger som kjørte var høyt i år! etter "nøytral" dømming, ville nok breisladden blitt litt annderledes enn den var... var "mange" som var både like gode, og bedre, enn toppen, hvis man også tenker på bilen... volvo 740 tic, ihjelrusta og fæl, kjører like godt som kenneth moen i sin driftrigga bil... edit, ja, gt er tøft... hehe... joa, troa er der, men når bilene er i fart, blir ikke alle like gode hehe
Martins Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 ar masse bra å se på... nivået på sørlendinger som kjørte var høyt i år! etter "nøytral" dømming, ville nok breisladden blitt litt annderledes enn den var... var "mange" som var både like gode, og bedre, enn toppen, hvis man også tenker på bilen... volvo 740 tic, ihjelrusta og fæl, kjører like godt som kenneth moen i sin driftrigga bil... edit, ja, gt er tøft... hehe... joa, troa er der, men når bilene er i fart, blir ikke alle like gode hehe enig med deg,når det gjelder breisladden og driftingen. hehe ta bildene i fart kan bli moro å se dem her bildan hehe legger ut et bilde av m3en til broderen min 328 og en kompis sin 320
///Mysild Skrevet August 16, 2008 Forfatter Skrevet August 16, 2008 kommer et foreløpig da hehe... er vel mr ad|os som har tatt dette... jeg prøver fortsatt å lære, så får jo se om ikke jeg finner noen av mine også hehe edit: uredigert!
Martins Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 kommer et foreløpig da hehe...er vel mr ad|os som har tatt dette... jeg prøver fortsatt å lære, så får jo se om ikke jeg finner noen av mine også hehe var jo ikkje så galt det da Mysild:) kunne vert bmw da men hehe
///Mysild Skrevet August 16, 2008 Forfatter Skrevet August 16, 2008 ja vet... var flest bmwer vi tok bilder av... hehe... "alle" har jo sett en 200 i sladd, eller en cossie
Tommy Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 Må si meg enig, det var en flott dag i Kristiansand i dag.
lunde Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 Legg ut bildene deres da vell på posten min!!Gtèn din var snaxen tommy!
///Mysild Skrevet August 16, 2008 Forfatter Skrevet August 16, 2008 prøvde å hilse på deg, men hoven som du er, nekter du jo hehe... tok noen bilder av bilen din i dag, nesten like prikkfri som vanlig hehe... hadde nesten forventa at du skulel kjørt litt i dag, men er kanskje ikke akkurat herjing bilen din er best som... edit: skulle jo ha organisert litt i dag, og tatt noen fellesbilder... men men... får ta det en annen gang... noen som så bilen til sørli? de snakket om den, men jeg så den aldri!
Kobar Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 den røde M3`n er vel tilfedligvis ikke AA-registrert? lå bak/foran den på vei hjem idag kappkjørte litt med en liten pyssjå også, men han ga seg da han fikk 4-hjuls sladd rundt svingen på flikka rett etter fl.fjord en liten gammal 1.4 liter, grønn foran, sort bak. kun èn person i bilen som kjørte med livet som innsats og litt til. han hadde en ballong-fyr i pasasjersetet med en caps og setebeltet på traff han på shell`n på Moi...
Martins Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 den røde M3`n er vel tilfedligvis ikke AA-registrert? lå bak/foran den på vei hjem idag kappkjørte litt med en liten pyssjå også, men han ga seg da han fikk 4-hjuls sladd rundt svingen på flikka rett etter fl.fjord en liten gammal 1.4 liter, grønn foran, sort bak. kun èn person i bilen som kjørte med livet som innsats og litt til. han hadde en ballong-fyr i pasasjersetet med en caps og setebeltet på traff han på shell`n på Moi... aa skilt?brodaren du mener?e-30 m3 rød? bilen til sørli?kordan bil har han?
Øyvind L. Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 Kunne blitt en stygg sak når den Hondaen mistet hjulet sitt.. Det hadde ganske bra fart inn iblant publikum, men tror det gikk greit.. Ellers var det mye dødtid på banen synes jeg, men det er jo standard Gatebil, det er synd. Var heller ikke så mange extrem biler denne gangen og til fordel for amatørene og det var jo veldig positivt.. Mye folk og regnet holdt seg nesten vekke hele dagen.. Bra. Mye fine biler ja.
Lars89 Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 Kunne blitt en stygg sak når den Hondaen mistet hjulet sitt.. Det hadde ganske bra fart inn iblant publikum, men tror det gikk greit..Ellers var det mye dødtid på banen synes jeg, men det er jo standard Gatebil, det er synd. Var heller ikke så mange extrem biler denne gangen og til fordel for amatørene og det var jo veldig positivt.. Mye folk og regnet holdt seg nesten vekke hele dagen.. Bra. Mye fine biler ja. Var litt skummelt når Nissan 200SX-en mista hjulet ja. Kunne fort blitt en knekt nakke e.l. Var en del dødtid ja, men har vært utfor MYE værre på andre, mindre treff. Er mye pga sikkerheten. Er fort at det skjer noe, spesielt når unger med gamle hauer av noen biler (sånn som bla den gule Volvo 740en) skal ut og herje blandt tusenvis av folk. Gatebil er SLAPPE med sikkerheten selv om det ikke alltid føles sånn. Savna extreme-bilene jeg. Men selvfølgelig morro for de som kjører. Extremebilene får ofte kjøre når de føler for det på bekostning av "mannen i gata".
///Mysild Skrevet August 17, 2008 Forfatter Skrevet August 17, 2008 bilen til sørli, z4 m coupe... de snakket om den hele tia, men så den aldri
Øyvind L. Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 Synes også det er litt teit at alle er i samme klasse i drifting. Den vanlige "mannen i gata" har jo ikke sjansen til å klare å vinne en premie i den konkuransen.. Er ALLTID de samme 2-3 bilene som vinner.. Synes de burde hatt en proff klasse og en amatør klasse. Var litt krise når Peppes Pizza vogna mista strømmen ..
Dirty Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 Må si meg enig, det var en flott dag i Kristiansand i dag. FIkk ikke sett Gtn din i kr.sand. men rett før tunellen i mandal møtte jeg deg. rå bil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå