kim@etnorgeikrig.com Skrevet August 12, 2008 Forfatter Skrevet August 12, 2008 kal være samme...Et øyeblikk. Og så ikke hva bilde på MMS var av? Kan sende et bedre et når maskeringen er tatt av
endre88 Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 lamda har du det e den orginal ?? eller di hehe
kim@etnorgeikrig.com Skrevet August 13, 2008 Forfatter Skrevet August 13, 2008 lamda har du det e den orginal ?? eller di hehe En er deffekt og den andre skal du få med på motoren
kim@etnorgeikrig.com Skrevet August 13, 2008 Forfatter Skrevet August 13, 2008 Dat ror jeg de fleste har fått svar. Vist noen er glemt må dere sende meg en ny pm, slettet vist hele innboksen min her om dagen
kim@etnorgeikrig.com Skrevet August 23, 2008 Forfatter Skrevet August 23, 2008 Fortsatt masse deler igjen Ingen som trenger større motor eller et skinninteriør? Innteriøret er på vei ut og bedre bilder kommer etter en vask.. Motren kan fortsatt prøves i bil vist noen er inntreserte.
kim@etnorgeikrig.com Skrevet September 13, 2008 Forfatter Skrevet September 13, 2008 Den har også elektrisk ratt stamme med tilt og teleskop funksjon..
kim@etnorgeikrig.com Skrevet September 17, 2008 Forfatter Skrevet September 17, 2008 Ingen navi desvere. Treverket blir for salg igjen vist ikke MAXIS tar kontakt igjen til helgen!
vikan2 Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 Har du noen felger? skulle hatt et sett til vinteren, helst orginale.
jarli Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 Jeg trenger en oljekjøler til automatkassa.. Hvor mye skal du ha for dette?
Otis Skrevet November 26, 2008 Skrevet November 26, 2008 Jeg er på utkikk etter kontrollboksen til PDC. Etter det jeg finner ut av i følge denne siden... Kan noen evt. avkrefte dette? Jeg er litt fersk på BMW, skjønner dere... http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... showeur=on
kim@etnorgeikrig.com Skrevet November 26, 2008 Forfatter Skrevet November 26, 2008 Er pdc foran og bak på denne. Kan se om jeg finner et dellenummer på den i helgen. Skal se hvordan oljekjøleren er jarli, så kan jeg komme med en pris..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå