Gå til innhold

M20B27 turbo eller M50B25 turbo?  

31 stemmer

1. 1. M20B27 turbo eller M50B25 turbo?

• M50B25 turbo
      18
    • M50B25 turbo
      13

Anbefalte innlegg

• Svar 286
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja, den har jeg sett! Pen denne, bensin eller? :)

Ja, bensin og manuell. ;) Litt kjedlig å gå fra nesten 190 suge hk til 150. Men det er vel muligheter for bimmern og. :P

Ja, såklart! Men det er nesten litt imponerende hvor lite de motorene som tikker.

Holder til på lokalene til Odd Einar Kne ja, bare at jeg er på Kolo Veidekke siden ;)

• 3 weeks later...
Skrevet

Ja! Hadde forventa verre, med tanke på at det var lastebil osv.. Men er 'fornøyd' med den milde straffen..

Ja, men er usikker enda, om jeg skal kjøpe m50b25 å konvertere, eller m20b27... Har forøvrig en m60b40 på hånda også... :D

Skrevet
M20B27 turbo ;)

La oss si at jeg går for m50b25. Tenkte på rundt 3-350 hjulhester. Noen formening hva som bør gjøres med motor, hvilke dyser, turbo osv jeg bør kjøre med. Trenger ikke og ta hensyn til ketchup-effekt, for det liker vi! :)

Skrevet
18-åringen kjørte en pickup som klassifiseres som lastebil. Han hadde ikke førerkort for denne typen bil. Nå har han ikke førerkort i det hele tatt.

Nice! :lol:

• 5 weeks later...
Skrevet

Synd med lappen ja!

Fått tak i ny turbo nå, har stått på en Hyundai H1 2009 modell. Denne turboen har også vannavkjøling. Noen formening om hvordan jeg skal gjøre dette? Bare og ta trykk fra en kjøleslange og inn på turbo, og retur fra turboen i ekspansasjonstanken?

• 3 months later...
Skrevet

Tok noen bilder mens jeg var hjemme. Mangler bare og sveise om manifoilen igjen, sånn at turboen passer, å finne på noe lurt med tanke på vannavkjølinga på turboen. Men det viktigste blir vel å kjøre opp igjen, første prioritet! :-P

eg7pkv4pg1o31z8kecyd.jpg

77a5ilmqguabts4a99sv.jpg

vu4bg6nqsb560vkku9ia.jpg

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...