crusher88 Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Jeg lurer på hva den dingsen som sitter foran på begge baksetene på min E39 er for noe. Har noen et bra svar? Beklager dårlig bildekvalitet.
toomas Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 er vel ikke rollo der da men tror det er fester til bmw's orginale barneseter. kansje det og er noen barneseter under puta der. er ikke sånn på min e39 men jeg har ikke barneseter heller da
Kjennern Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Feste til Rollo ja. Du kan sette den der når du har felt ned baksete, få netting helt opp rett bak fremsetene Regner med du har feste til nettingen oppe ved stolpene rett bak fremsetene ?
kim@etnorgeikrig.com Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 trode dette var touring.. På e36 kan du montere rolloen foran baksetet og dra gitret opp i taket, kjekt vist du kjører med ryggen nede og har mye løs last bak.
Henrik K Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Kjennern har rett. Faktisk en meget god løsning som jeg har brukt en del ganger. Demonter rolloen bak, "skli" den inn fra siden på disse festene, og dra nettingen opp til festene i taket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå