helgeb Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 ahh nydelig. hadde jeg hatt penger og ikke minst plass hadde jeg kjøpt opp det jeg komm over av disse bilene kommer aldri til å selge den ene jeg har
Z1 Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 Jaja håper den ikke blir bygd om til bane bil ...............
-Sammy Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 Hvordan ligger det ann med tettninger i motoren da ? alt av gummi og div. Er det ikke fordelsmessig å ta en start en gang i blandt å la den gå til driftstemp? Eller går det bra med vakumpakking? Uansett så var dette sykt
marararius Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 Strøkent ja... Hadde jaggu ikke vært dumt å hatt noe sånt stående
Larsinnj Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 Pent brukt? Er vel nesten ikke brukt i det hele tatt!
Torbjørn E39 Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 Ville vel nesten si at det er en skam å ha en slik bil uten å bruken.. Men som sagt det er og blir en unik bil. Full size lekebil å ha på peisehylla??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå