Hansh Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Fikk idén til denne tråden i en annen tråd nå. Tanken er å lage en tråd der man kan sammenligne de mange forskjellige drivstoffrabattene som er mulig å få. Kan være vanskelig å danne seg en oversikt på egen hånd pga. ting som varierende pumpepriser og at mange rabatter er i forhold til veiledende priser. Kanskje greit hvis noen har sjekket litt hva de faktisk har fått av rabatter etter et år f. eks.? Har forskjellige kort som gir litt rabatt på forskjellige stasjoner, men har en følelse av at det er enda mer å hente.
wabby Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Mange gir rabatter basert på at man skaffer seg et kort og får månedsfaktura osv... Statoil har dette. Tror de gir opp til 30øre dersom du fyller for mer enn 20.000,- i året. YX har også noe dersom du er VAG medlem (litt feil på dette fora, men hender at noen faktisk er det... som meg)
tmice Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Får som privat 40 øre pr liter, uansett hvor mye eller lite jeg fyller pr år. --EDIT-- Hos Shell
tmice Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Nei det var veldig enkelt, det var en jobbet der å sa at gi den mannen en god rabatt, så fylte jeg ut et lite kort, så skrev DE på en eller annen kode som gir et visst antall øre pr km. Hun som leverte den inn sa at det ikke var sikkert jeg fikk det, men når jeg fikk papirene så visste det seg at jeg hadde fått det som den "koden" tilsvarte.. :)
Deep Dish Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Få dere ett Kash-kort, koster ingenting å få. Da får dere 60 øre rabatt pr. liter på all drivstoff, uansett hvor dere fyller..! Genialt... www.kash.no
BRIO Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Skaffet meg et Visa Kash kort. Ble best i test på i Dine Penger. 5% rabatt på bensin og varer uansett bensinstasjon, ingen gebyr på handel og faktura. 5% rabatt på 13kr/literen er 65øre/literen i rabatt. Har enda ikke mottatt første faktura så det blir spennende å se om alt er som lovet i test og betingelser for kortet. (Noe med liten skrift ????)
Glenno Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Bensinbørsen er en kjekk sak. For egen del sparer jeg mange ganger 1kr litern på velge riktig stasjon og fylle full tank på søndags kvelden. Ellers så har jeg Esso mastercard med 30øre rabatt samt betalingsuttsettelse opp til 40 dager uten noe renter, så da står pengene jeg har satt av til bensin og gir avkasting av renter Ellers så har jeg rabatt på shell via Lofavør fordelen. Vurder nå skaffe meg UnoX kort som gir 40øre rabatt pr.liter. Disse ubetjente stasjonene er som regel billigst. Mye enn kan spare på er kjørestilen og følgte servicer også.
///Mysild Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 yx kort: gult kort er et kontantkort, du får utbytte i januar, februar og må betale hver gang... det får du 30 øre i rabatt per liter på UANSETT pumpepris sølv, så har du 10 øre med 0-5000 liter tror jeg det er, og 20 fra 5000-10 og 30 fra 10 og til 20 eller noe sånn... husker ikke helt nøyaktig... men dette er et mastercard der du får regning, så har man dieselkort til firmaer, disse har individuell rabatt... yx kort med mere rabatter kommer på PUMPEPRIS dvs koster diesel 14 korner og du har 70 øre, betaler du 13.30, men er dieselen på 13, får du 0 rabatt (eller det som er etter avtalen), og hvis du da har det gule, får du jo 30 øre uansett, altså 12.70 som du da betaler... statoil har 28 øre rabatt ved coopkort og esso 30 øre...
Gunnar Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Cresco er brukbart. 6% første to måneder, og så 4% etterpå. På alle stasjoner, og på alt man handler på bensinstasjonen. Men Kash gir best i lengden. Her er en oversikt: http://www.kortogkontant.no/kredittkort/bensinkort/
Bimmerlars Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Skaff dere coop kort. Får 30 øre pr. liter hos yx og esso
///Mysild Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Skaff dere coop kort. Får 30 øre pr. liter hos yx og esso ikke yx lenger... coop sluttet med yx i mai i fjor, hvis noen får rabatt der enda, tror de bare at de gjør det... det er esso og statoil som har coop nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå