Yngvejos Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 Ønsker å kjøpe 3 bare bensintrykkregulator til m20 motor. Denne sto originalt på 325. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 har jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 7, 2008 Forfatter Share Skrevet August 7, 2008 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 har jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 8, 2008 Forfatter Share Skrevet August 8, 2008 Dere får komme med pris og kontonr. Så handler jeg hos den billigste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 hehe, tenkte å gi deg en grei pris da jeg ikke viste hva det kostet, men ser at de koster 150,- brukt på koed så jeg lurer rett og slett på om jeg bare beholder den til jeg får bruk for den en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 8, 2008 Forfatter Share Skrevet August 8, 2008 Er de så billige? Da kan jeg like godt kjøpe på koed, så får jeg handlet litt andre småting i samme slengen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå