Gå til innhold

BMW 328 coupe selges(norges fineste?)

angelia
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har en estorilblå helt lik bil som din, bare med originale lykter bak.

Jeg hadde solgt den for en mye mindre pris enn det du forlanger.

Den har 2,8 liter med kompressor, m3 bremser, m3 interiør, m3 speedo, sort tak osv...

Er det forresten bil eller motor som har gått 98 000?

Hmmm, pris tenkte du da-Roger-?

Kamerat selger strøken E46 328 for nesten samme pris...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis du leser annonsen ser du det

Beklager, så det nå...

Det er hvertfall en sinnsyk pen bil du selger...

Du har uansett lov til å legge ut bilen din for hvilken som helst pris du selv vil :) men hvis du må selge bilen din og vil ha et råd så ville jeg senket prisen litt.

Mange gidder ikke ringe engang når den er så høyt priset :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er greit, men kan umulig være originalt på en 328, og siden motoren ikke har gått så mye, så kan det umulig være samme speedometeret som fulgte med motoren fra starten av. Men skal ikke legge meg borti det for mye, lurte bare:P Har jo selv en 320 som går til 260 km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerte også på dette, men tenkte at det var sikkert jeg som husket feil. Mente også at speedometer gikk til 260 på 320i....

Men hvis da speedometer har vært byttet, vet man vel ikke hvor langt bil egentlig har gått da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da mistet jeg interessen. Skulle uhellet vært der hadde man kanskje fått igjen 60-65k for 320en. Får en fin 46 coupe til den prisen.

kjøpte min 328 for noen uker siden,min er 100% orginal 328 med myyyye udstyr.gav mindre en prisen for denne og nå er min godt ca 90 000 km med s hefte og 1 eldre ier.den er altfor dyr...

hadde eg ikkje alt kjøpt hadde den vert i min garsje temlig så kvikt

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1947153

det der er må vere et kup av en bil as :shock:

Å, himmel! :shock: Hadde denne bilen hatt en annen farge og takluke så hadde jeg vært gjeldsslave nå, sorry for OT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor går speedometeret bare til 240 km/t. Dette stemmer ikke med en 328, heller ikke en 320.. Noen forklaring?

Stemmer det ikke med 328? Speedometeret i Z3n går også bare til 240 (250). Var det ikke slik at dette ble gjort om i 95/96...? :?

Sjekket på youtube, de 328ene jeg så der gikk speedometeret til 260, eksempel:

Var litt rart det der med speedometeret ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må det vel være noe med årsmodell e.l?

men i alle dager,så opphent i spedomoter da:/

mit orginal 328 panel går til 240 km (1998 mod)

det er byttet til m3 panel 280 km på min...

det er jo mulig og bytte fornten (panele) uten og bytte bak platen,der km stenne på.

dette gjeres på 10 min.

men en an sag er jo at bilen ikkje er orginal om dette er gjort,men km kan stemme.vist ikkje hele spedometere er bytta da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...