skillbill Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 Jaja, da var endelig dagen kommet da nybilen er i hus! Gamle: Nye: Bilen er originalt en 2005 525d, ESS-tunet til 225hk/560nm Utstyr: LCS Skinn Dakota svart 302 BMW Alarm 320 Emblemfri 337 M Sportspakke 339 Shadowline 354 Grønt felt på frontrute 403 El. Glassoltak 415 El. Solgardin bak 416 Solgardin på sideruter 423 Velour matter 430 Aut. blendbare speil innvendig ut utvendig 431 Aut.blendbart innvendig speil 435 Edeltrelister 441 Askebeger (røykfri bil/lukter nybil!!) 481 Sportsseter 494 Varme i seter 502 Lyktespyler 508 Park Distance Control (PDC) Forran og bak 522 Bi-Xenon 534 Klimaautomatikk med utvidet omfang 540 Cruisekontroll 563 Lyspakke 605 Telefon forberedt 607 Teleservice forberedt 609 Navigasjonsystem Professional 612 BMW Assist 616 BMW Online-Plattform 620 Talestyring (Alt på iDrive'n er kommandobassert med tale!) 633 Integreret Bluetooth handsfree 672 CD-veksler 677 HiFi System Professional DSP Logic 7 698 Area-Code 2 for DVD 7RP Advantage pakke 2NP 18" M Alu Doppelspeiche 135 M 704 M-Sportsunderstell 710 M-Sportsratt 715 M-Aerodynamikkpakke 775 Individual sort taktrekk + Dieselvarmer/Kupévarmer! Siden den forrige bilen var en 316 ville jo alt fra 318+ være et stort løft hva angår motor, men denne her er bare skamrå! Kraft så det holder:D Bilen er en drøm å kjøre, og med denne utstyrslisten har jeg fått både i pose, sekk og bag! Den har rullet 85k men bærer overhodet ikke preg av dette, den ser ut som den kommer rett fra samlebåndet Eneste mod jeg vurderer er M6-felger, men det får eventuelt komme til våren Hvis noen lurer, så ruller bilen på 245/40/18 rund baut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 Du som kjøpte Ellingsens nye bil ja Slitan som vi sier i Bergen. Lekker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Se her ja, gratulerer så mye med en vanvittig herlig bil. Og de M6'erne er det bare å handle, evt. Toora hjulene.. Det skal bli litt spennende å se om det går an å få øye på den (i venstrefila selvsagt) på vei til svinesund.. Post masse bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Gratulerer med ny bil. Godt du har (677)Logic7! Det er ufattelig mye bedre enn (676) Hifi-anlegget. Gøy at du valgte en bil med manuell gir. Automatkassen i pre-facelift E60 var utmerket for normalt bruk, men for raske skift med speptronic falt den helt igjennom. Like greit å ha manuell! Godt valg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Gratulerer så mye med nydelig e60! Hva mer kan eg sei? NYDELIG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Se her ja. Flott bil! Husk at jeg har 20" M6 felger og nytt justerbart senkesett til den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet August 12, 2008 Forfatter Share Skrevet August 12, 2008 selge? Ja, hvis jeg vinner i lotto og kan kjøpe meg M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet August 12, 2008 Forfatter Share Skrevet August 12, 2008 Se her ja. Flott bil! Husk at jeg har 20" M6 felger og nytt justerbart senkesett til den Har fått et bud på felgene som står på bilen nå, men mangler fortsatt noen "kroner" før jeg er oppe i den prisen jeg fikk av deg på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet August 12, 2008 Forfatter Share Skrevet August 12, 2008 Se her ja, gratulerer så mye med en vanvittig herlig bil. Og de M6'erne er det bare å handle, evt. Toora hjulene.. Det skal bli litt spennende å se om det går an å få øye på den (i venstrefila selvsagt) på vei til svinesund.. Post masse bilder! Bilder kommer etterhvert! Forhåpentligvis med M6 felger når økonomien strekker til! Er KUN de (M6) felgene som er aktuelle for meg hehe Dessuten har jeg en kompis som er hobbyfotograf så tenkte jeg skulle hijacke han til og lage en skikkelig fresh photoshoot:D Ikke umulig at du får øye på meg på E6 nei;) Btw, igår kjørte jeg på rolvsøyveien her i fredrikstad, med nesten kliss lik bil bak meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet August 12, 2008 Forfatter Share Skrevet August 12, 2008 Gratulerer med ny bil. Godt du har (677)Logic7! Det er ufattelig mye bedre enn (676) Hifi-anlegget. Gøy at du valgte en bil med manuell gir. Automatkassen i pre-facelift E60 var utmerket for normalt bruk, men for raske skift med speptronic falt den helt igjennom. Like greit å ha manuell! Godt valg. Ja det anlegget er bare helt knall! Trives best med manuell giring jeg! Man skal jo "kjøre" bilen, og ikke bare holde i rattet! Skulle jeg hatt automat måtte det blitt SMG II eventuelt:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Se her ja, gratulerer så mye med en vanvittig herlig bil. Og de M6'erne er det bare å handle, evt. Toora hjulene.. Det skal bli litt spennende å se om det går an å få øye på den (i venstrefila selvsagt) på vei til svinesund.. Post masse bilder! Bilder kommer etterhvert! Forhåpentligvis med M6 felger når økonomien strekker til! Er KUN de (M6) felgene som er aktuelle for meg hehe Dessuten har jeg en kompis som er hobbyfotograf så tenkte jeg skulle hijacke han til og lage en skikkelig fresh photoshoot:D Ikke umulig at du får øye på meg på E6 nei;) Btw, igår kjørte jeg på rolvsøyveien her i fredrikstad, med nesten kliss lik bil bak meg! Så moro.. Jeg er enig, M6 felgene er knall lekre og de ser store ut for størrelsen enn mange andre felger gjør. En skikkelig photoshoot høres kanonmorsomt ut, hadde man bare klart å tatt slike bilder selv.. Hadde vært moro med en skikkelig E60/E61 shoot en gang i fremtiden.. Skal blinke om jeg klarer å observere deg i venstrefila.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet August 12, 2008 Forfatter Share Skrevet August 12, 2008 Ja photoshoot med både sedan og stv hadde blitt skikkelig elegant! Skal prøve og finne en link til siden til kameraten min, så ser du hvilken foto-magiker han er;) Blink @ me, I'll blink back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Lekker bil. E60/61 er de fineste bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 En usedvanlig lekker e60 dette her. Korrekt utstyrt og kjempefin farge. Manuell er helt klart et stort pluss! Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå