Gå til innhold

Endelig nybil igjen! 2005 E60 525d NYE BILDER S.2

Share

Anbefalte innlegg

Jaja, da var endelig dagen kommet da nybilen er i hus!

Gamle:

side.jpg

Nye:

12_-762909526.jpg

12_579459311.jpg

12_1806757424.jpg

12_905318187.jpg

Bilen er originalt en 2005 525d, ESS-tunet til 225hk/560nm 8)

Utstyr:

LCS Skinn Dakota svart

302 BMW Alarm

320 Emblemfri

337 M Sportspakke

339 Shadowline

354 Grønt felt på frontrute

403 El. Glassoltak

415 El. Solgardin bak

416 Solgardin på sideruter

423 Velour matter

430 Aut. blendbare speil innvendig ut utvendig

431 Aut.blendbart innvendig speil

435 Edeltrelister

441 Askebeger (røykfri bil/lukter nybil!!)

481 Sportsseter

494 Varme i seter

502 Lyktespyler

508 Park Distance Control (PDC) Forran og bak

522 Bi-Xenon

534 Klimaautomatikk med utvidet omfang

540 Cruisekontroll

563 Lyspakke

605 Telefon forberedt

607 Teleservice forberedt

609 Navigasjonsystem Professional

612 BMW Assist

616 BMW Online-Plattform

620 Talestyring (Alt på iDrive'n er kommandobassert med tale!)

633 Integreret Bluetooth handsfree

672 CD-veksler

677 HiFi System Professional DSP Logic 7

698 Area-Code 2 for DVD

7RP Advantage pakke

2NP 18" M Alu Doppelspeiche 135 M

704 M-Sportsunderstell

710 M-Sportsratt

715 M-Aerodynamikkpakke

775 Individual sort taktrekk

+ Dieselvarmer/Kupévarmer!

Siden den forrige bilen var en 316 ville jo alt fra 318+ være et stort løft hva angår motor, men denne her er bare skamrå! Kraft så det holder:D

Bilen er en drøm å kjøre, og med denne utstyrslisten har jeg fått både i pose, sekk og bag! :wink:

Den har rullet 85k men bærer overhodet ikke preg av dette, den ser ut som den kommer rett fra samlebåndet 8)

Eneste mod jeg vurderer er M6-felger, men det får eventuelt komme til våren :?:

Hvis noen lurer, så ruller bilen på 245/40/18 rund baut :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Se her ja, gratulerer så mye med en vanvittig herlig bil. Og de M6'erne er det bare å handle, evt. Toora hjulene.. Det skal bli litt spennende å se om det går an å få øye på den (i venstrefila selvsagt) på vei til svinesund.. 8)

Post masse bilder! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil. Godt du har (677)Logic7! Det er ufattelig mye bedre enn (676) Hifi-anlegget. Gøy at du valgte en bil med manuell gir. Automatkassen i pre-facelift E60 var utmerket for normalt bruk, men for raske skift med speptronic falt den helt igjennom. Like greit å ha manuell! Godt valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja, gratulerer så mye med en vanvittig herlig bil. Og de M6'erne er det bare å handle, evt. Toora hjulene.. Det skal bli litt spennende å se om det går an å få øye på den (i venstrefila selvsagt) på vei til svinesund.. 8)

Bilder kommer etterhvert! Forhåpentligvis med M6 felger når økonomien strekker til! Er KUN de (M6) felgene som er aktuelle for meg hehe 8) Dessuten har jeg en kompis som er hobbyfotograf så tenkte jeg skulle hijacke han til og lage en skikkelig fresh photoshoot:D

Ikke umulig at du får øye på meg på E6 nei;) Btw, igår kjørte jeg på rolvsøyveien her i fredrikstad, med nesten kliss lik bil bak meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil. Godt du har (677)Logic7! Det er ufattelig mye bedre enn (676) Hifi-anlegget. Gøy at du valgte en bil med manuell gir. Automatkassen i pre-facelift E60 var utmerket for normalt bruk, men for raske skift med speptronic falt den helt igjennom. Like greit å ha manuell! Godt valg.

Ja det anlegget er bare helt knall! Trives best med manuell giring jeg! Man skal jo "kjøre" bilen, og ikke bare holde i rattet! 8) Skulle jeg hatt automat måtte det blitt SMG II eventuelt:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder kommer etterhvert! Forhåpentligvis med M6 felger når økonomien strekker til! Er KUN de (M6) felgene som er aktuelle for meg hehe 8) Dessuten har jeg en kompis som er hobbyfotograf så tenkte jeg skulle hijacke han til og lage en skikkelig fresh photoshoot:D

Ikke umulig at du får øye på meg på E6 nei;) Btw, igår kjørte jeg på rolvsøyveien her i fredrikstad, med nesten kliss lik bil bak meg!

Så moro.. :) Jeg er enig, M6 felgene er knall lekre og de ser store ut for størrelsen enn mange andre felger gjør. En skikkelig photoshoot høres kanonmorsomt ut, hadde man bare klart å tatt slike bilder selv.. Hadde vært moro med en skikkelig E60/E61 shoot en gang i fremtiden.. :D

Skal blinke om jeg klarer å observere deg i venstrefila.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...