Zakki Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 Fekk meg ny ratt idag så tenkte og slenge ut noen bilder Kosta meg 10 lapper men var verdt det...det gamle rattet va jo stygg og svær
Zakki Skrevet August 8, 2008 Forfatter Skrevet August 8, 2008 hmmm...ikke bra med blanke bil nei når du tar bilder hehe
-Anders- Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 10 lapper? Kjøpte du det nytt eller? Ellers finfin bil da!
BMW89 Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 sory syns di ratta der er helt får ferdelige så stort inni at det ser gravid ut. bmw har mye stygge ratt syns jeg er bare de gamle m-ratta uten airbag som er kule. og de helt nyeste som sitter på 5serie eller 1 serie er usikker på åssen det nye 3 serie ratte er
-Sammy Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 Burde vær et sabla godt ratt til 10løk Pen bil forøvrig
Astri Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 Det ble bra det. Likte bilen din godt. Nydelig farge!
SondreLM Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 Du går med lue på sommeren altså? Pen bil, og pent ratt! Men fælt så dyrt det var da?
hagenisse Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 Ratt skal da ikke ha knapper. Fin bil, men rattene der synes jeg er for tynne. Hakket store også kanskje.
LianLi Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 Uhhch, få biler kan matche en strøken e36 m3. 10Lapper på et ratt er i mine øyne galskap
Mainn Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 Fint ratt, men appropo ratt: Var på Bavaria Haugesund i ferien. Der drev de å stylet en 1-serie med Preformance-pakke. FETE bøttestoler, FETE bremsekalippere, FETE hjul OG FETT RATT. Det hadde innebygget display, turtallsdioder og skjulte knapper. Her kunne du få spedometer, turteller, g-force og stoppeklokke med rundetider! Coooolt! Sjekk denne: http://www.youtube.com/watch?v=BiGBc9HHS5o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå