helgeb Skrevet August 21, 2009 Forfatter Share Skrevet August 21, 2009 knipset et bilde på veg hjem fra autoslalom på gardermoen i kveld: et bilde fra gardermoen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Ble noen turer ikveld Helge og syntes det flytta greit på seg jeg . Noe spesielle tanker om hva du kunne tenkes forbedre etter ikveld? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet August 22, 2009 Forfatter Share Skrevet August 22, 2009 Ble noen turer ikveld Helge og syntes det flytta greit på seg jeg . Noe spesielle tanker om hva du kunne tenkes forbedre etter ikveld? må endre hjulvinklene foran tror jeg, bilen vil liksom rett frem, er understyrt som faen mye mer negativ camber og litt mer negativ spissing tror jeg gjør susen. ellers er det vanvittig morro å kjøre på gardermoen selv om tiden ikke er helt på topp , måtte desverre hente noen deler i går kveld, ellers hadde jeg kjørt i følge med dere nedover. så nå ble det alpina instrument og m-tech2 ratt i 320`n. skal på jobben og kode det i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Par bilder med mob: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet August 24, 2009 Forfatter Share Skrevet August 24, 2009 bilen fikk seg en omgang i dag med mequiers detailer spray,klar for nye utfordringer på våler, får vel spare det som er igjen av dekk/bremser til da.. nå nye bilder med riktig linse på kameraet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet August 27, 2009 Forfatter Share Skrevet August 27, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet August 27, 2009 Forfatter Share Skrevet August 27, 2009 nå mangler det bare å få lakkert senter på felgene i koksgrått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 må endre hjulvinklene foran tror jeg, bilen vil liksom rett frem, er understyrt som faen Det var godt synlig at den understyrte greit når man stod og så på. Men absolutt en pen bil. Ikke dum den som står bak deg på ene bildet fra Gardermoen heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 fin bil og fin garasje den står i... men du trenger en dekkfornyer, slik at du får en fin blank kant på dekket som matcher resten av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet August 31, 2009 Forfatter Share Skrevet August 31, 2009 noen bilder fra gårsdagens utflukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 arbe`s bilen fikk nye sko etter eu godkjenning i dag: også et par av samboerens coupe: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Pent helge! Hva slags linse tar du bilder med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Jeg elsker det! Nydelige bilder av et mesterstykke på hjul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 Pent helge! Hva slags linse tar du bilder med? canon eos450d med original 18-55 linse.har også en sigma 70-300 linse jeg bruker på banetreff. er sikkert mange muligheter med justeringsforbedring på kameraet, har ikke satt meg inn i dette ennå tips mottas gjerne!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 da var jeg igang med vask av bil før treffet til helgen, litt underlig posisjon for di fleste men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå