Stramvaier Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Og gutta boys fra Nedre Eiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Fantastisk fin bil du har Helge! Vi gleder oss til sommeren alle mann her ute på landsbygda! Ikke sant Helge, Thorbjørn, Trond, Kristian og Bente da! Er dette bare en test for å se hvor godt vi følger med eller, Rune? At jeg gleder meg til sommer'n og banekjøring igjen er det ingen tvil om! Har jo blitt lykkelig e28 eier igjen. Håper du kommer til å lufte mini-DTM'n på frikjøringa til sommer'n Helge! Og GOD JUL!!!!!!! Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2009 blir vel litt banekjøring ja,, har nesten glemt bort hele bilen jeg,,, siden jeg er blitt en lyllelig eier av en gammel e32 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 Vist pokker gleder vi oss Må si jeg syns nesa mi fungerer veldig bra Helge Står ett eller annet übergromt oppe hos dere hver gang jeg er der omtrent jo Har skifta mening angående X6 i dag..makan for ett beist!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2010 Vist pokker gleder vi oss Må si jeg syns nesa mi fungerer veldig bra Helge Står ett eller annet übergromt oppe hos dere hver gang jeg er der omtrent jo Har skifta mening angående X6 i dag..makan for ett beist!! x6-M er snadder det ja!!, ble ennå grommere lyd ved å blokkere spjeldene i eksosen im åpen stilling he he, villdyret sitt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 hehe mener nå at de x bilene ikke er noe m jeg men.... syntes ikke de skal kalles det.... men men grom vogn da... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 Syns det er rart å kalle en bil med 195hk for m og jeg da Übergrom bil med for liten motor Håhå..nå får jeg halve forumet på nakken her!! XD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 Syns det er rart å kalle en bil med 195hk for m og jeg da Übergrom bil med for liten motor Håhå..nå får jeg halve forumet på nakken her!! XD Tvert imot. Holder med deg der. Det blir for slapt. Med rundt 300 hk er dette en bil jeg aldri ville solgt, for den er fenomenal ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 Men nå er jo E30 snart å regne som en veteranbil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 Men nå er jo E30 snart å regne som en veteranbil... helt riktig... men som jeg også skrev i tråden om m1... m biler handler ikke bare om mye effekt men den totale kombinasjonen mellom understell, ballanse, motor etc.... og i 1987 var vel 195hk ganske mye... nå skal det også sies at jeg parkerte da fler e46 m3 på våler med min med bare 195 hk. mange biler med 300-400hk som går dyktig rett frem og m3 min har ikke sjangs å holde følge, men gi de en sving så kan det bli verre.... hehe men sier absolutt ikke at X serien ikke fortjener M merke for det fungerer sinnsykt godt på bane og men syntes ikke SUV hører hjemme i M-familien men det er min mening... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 nå skal det også sies at jeg parkerte da fler e46 m3 på våler med min med bare 195 hk. mange biler med 300-400hk som går dyktig rett frem og m3 min har ikke sjangs å holde følge, men gi de en sving så kan det bli verre.... hehe men sier absolutt ikke at X serien ikke fortjener M merke for det fungerer sinnsykt godt på bane og men syntes ikke SUV hører hjemme i M-familien men det er min mening... hehe Nå kjører du ikke ikke dårlig da Stian, men jeg opplevde det samme med min stoore e34 touring på våler 09. På autoslalom har jeg ikke sjans mot dere gutta i e30m3 . Så stemmer godt det du sier om e30 M er ikke bare hk som teller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 Når jeg hører M tenker jeg motorsport, og ikke en SUV... men jeg må jo også innrømme at SUV er motorsport, hehe dakar... der kjører de jo x3 og gjør det veldig bra... men fortsatt ingen M hehe... Blir bare ikke riktig... men du har prøvd den helge... ka trur du?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 Men nå er jo E30 snart å regne som en veteranbil... helt riktig... men som jeg også skrev i tråden om m1... m biler handler ikke bare om mye effekt men den totale kombinasjonen mellom understell, ballanse, motor etc.... og i 1987 var vel 195hk ganske mye... nå skal det også sies at jeg parkerte da fler e46 m3 på våler med min med bare 195 hk. mange biler med 300-400hk som går dyktig rett frem og m3 min har ikke sjangs å holde følge, men gi de en sving så kan det bli verre.... hehe men sier absolutt ikke at X serien ikke fortjener M merke for det fungerer sinnsykt godt på bane og men syntes ikke SUV hører hjemme i M-familien men det er min mening... hehe helt enig:) kjørte selv fra biler med mer enn 100hk mer,med min 316 på litt svingete veier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 m3 e30 er jo en tråsykkel og skulle aldri blitt kalt m3, den skulle hatt s38 originalt, men det kan jo gjøres noe med, når selv en omega b 2,5td stasjonsvogn med tung stereo sladder og spinner langt lettere, da er det noe feil mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 Du får mene hva du vil, men M3 har vel aldri handlet om å slædde og spinne enklest mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå