Gå til innhold

min e30m3-.ny update etter 3.5 år borte...

helgeb
 Share

Anbefalte innlegg

Fantastisk fin bil du har Helge! Vi gleder oss til sommeren alle mann her ute på landsbygda! Ikke sant Helge, Thorbjørn, Trond, Kristian og Bente da! :D

Er dette bare en test for å se hvor godt vi følger med eller, Rune? :wink:

At jeg gleder meg til sommer'n og banekjøring igjen er det ingen tvil om! Har jo blitt lykkelig e28 eier igjen. :lol:

Håper du kommer til å lufte mini-DTM'n på frikjøringa til sommer'n Helge!

Og GOD JUL!!!!!!!

Hilsen Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Vist pokker gleder vi oss :D

Må si jeg syns nesa mi fungerer veldig bra Helge :P Står ett eller annet übergromt oppe hos dere hver gang jeg er der omtrent jo :D Har skifta mening angående X6 i dag..makan for ett beist!!

x6-M er snadder det ja!!, ble ennå grommere lyd ved å blokkere spjeldene i eksosen im åpen stilling he he, villdyret sitt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er rart å kalle en bil med 195hk for m og jeg da :P Übergrom bil med for liten motor :wink: Håhå..nå får jeg halve forumet på nakken her!! XD :twisted:

Tvert imot. Holder med deg der. Det blir for slapt. Med rundt 300 hk er dette en bil jeg aldri ville solgt, for den er fenomenal ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er jo E30 snart å regne som en veteranbil... :)

helt riktig... men som jeg også skrev i tråden om m1... m biler handler ikke bare om mye effekt men den totale kombinasjonen mellom understell, ballanse, motor etc.... og i 1987 var vel 195hk ganske mye...

nå skal det også sies at jeg parkerte da fler e46 m3 på våler med min med bare 195 hk. ;-) mange biler med 300-400hk som går dyktig rett frem og m3 min har ikke sjangs å holde følge, men gi de en sving så kan det bli verre.... hehe men sier absolutt ikke at X serien ikke fortjener M merke for det fungerer sinnsykt godt på bane og men syntes ikke SUV hører hjemme i M-familien men det er min mening... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå skal det også sies at jeg parkerte da fler e46 m3 på våler med min med bare 195 hk. ;-) mange biler med 300-400hk som går dyktig rett frem og m3 min har ikke sjangs å holde følge, men gi de en sving så kan det bli verre.... hehe men sier absolutt ikke at X serien ikke fortjener M merke for det fungerer sinnsykt godt på bane og men syntes ikke SUV hører hjemme i M-familien men det er min mening... hehe
Nå kjører du ikke ikke dårlig da Stian, men jeg opplevde det samme med min stoore e34 touring på våler 09. På autoslalom har jeg ikke sjans mot dere gutta i e30m3 :-). Så stemmer godt det du sier om e30 M er ikke bare hk som teller.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg hører M tenker jeg motorsport, og ikke en SUV... men jeg må jo også innrømme at SUV er motorsport, hehe dakar... der kjører de jo x3 og gjør det veldig bra... men fortsatt ingen M hehe... Blir bare ikke riktig... men du har prøvd den helge... ka trur du??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er jo E30 snart å regne som en veteranbil... :)

helt riktig... men som jeg også skrev i tråden om m1... m biler handler ikke bare om mye effekt men den totale kombinasjonen mellom understell, ballanse, motor etc.... og i 1987 var vel 195hk ganske mye...

helt enig:) kjørte selv fra biler med mer enn 100hk mer,med min 316 på litt svingete veier :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...