Gå til innhold

min e30m3-.ny update etter 3.5 år borte...

helgeb
 Share

Anbefalte innlegg

Pluss at e30 m3 ofte ikke har takluke, så da kan man ikke stå å rope opp gjennom taket, samt MYE mindre plass til stereo, hva er poenget med en bil der man kanskje bare får plass til 1 10" sub og 2 neonlys... Ikke for å snakke om motoren, ikke en gang sekser jo! Man kan ikke være bilinteressert om man kjøper noe sånt altså! Og så den prisen da!! Får jo mange volvoer med SYKT mye mer effekt til den prisen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

da var det endelig vår :D , årets første vask unnagjort, bilen har stått under duk i 6 mnd, så var ikke så mye støv etter vinteren.

har fått på bbs rx , samt dtm speil siden sist, oz split felgene blir omlakkert når tiden strekker til,

wljdkt9oihv2ypqxcjtz.jpg

tlxng496lu6vgdmsqhis.jpg

9kxlqka9eybajb23it7g.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hadde jeg vendt meg til de andre felgene dine, men ble litt usikker på om jeg syntes fargen på felgene helt var riktig. Felgene i seg selv var jo knalle da. Ser bildene var litt blasse så får ta turen innom en dag og inspisere :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan få kjøpe de 16"erne mine med r-dekk men de begynner å bli slitte... hehe men holder hvertfall rudskogen treffet også bytte venstre framhjul ;-) så holder resten til vålertreffet og hehe

er det di kryss eike felgene? trenger 16 tommers felger jA, har et par r- dekk liggende i 16 tomm, pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er de orginale sportevofelgene.... som er lakkert svarte med rød stripe... hehe som jeg kjørte med i fjor. Litt usikker på pris egentlig.... ka trur du? er helt strøkne... Hadde sikkert vært tøffe på din.

t88gyem3t5taexh7grxh.jpg

mjityakt09lkexzeu6e8.jpg

aner ikke pris jeg, er den røde stripa teip? nytter ikke på bilen min det :) må ta en titt på di neste gang du har perm,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i kveld blir det ned med bunnpanna for å skifte til en forbedret skvulpeplate fra vac-motorsport, fyller seff. på ny tws olje, samt bremsevæsken blir skiftet,

har også handlet inn girspak fra e39-m5, så håper denne blir passe kort i vandringen,

fikk også delene til diffen jeg har planer om å bygge om, har kronhjul/pinjong fra e28-518, dette blir påbegynt i løpet av uka, utv. blir da 4.10 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...