Øyvind L. Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Hvis du har max rpm på 7400, 215/45/17 dekk og 4.10 diff så får du følgende hastigheter: 1. 57kmt 2. 89kmt 3. 120kmt 4. 169kmt 5. 213kmt Ca 3500omdr i 100kmt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 hmm, jeg kjører nå med 205/45-17, synes di tallene virker noe høye, skal teste i kveld , min butter ikke før 8200o/min,setter inn gps så det viser korrekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Du for gi tilbakemelding på hvor mye feil jeg tar. Med 205/45/17 og 8200 omdr så sier min kalkulator følgende: 1. 62 kmt 2. 97 kmt 3. 131 kmt 4. 184 kmt 5. 232 kmt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Sinnnsykt pent Helge! Eneste jeg stussa litt på var de dekala dine på sia, veit ikke helt hva jeg skal si der men, resten er bare helt rått!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 hadde jeg kunne valgt tror jeg 3.91 er det ultimate på min bil, men siden 4.10 sitter originalt på e28 518 og disse er omtrent gratis ble det denne foreløpig Ser den.... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 testet litt i går, umulig å få reell fart i hvert gir på gps`n.- klarer ikke henge med, kan liksom ikke holde den på turtall sperra heller , men 50,90.120 og 160 er ca tall på 1. - 4. gir, selvsagt testet på lukket bane! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 lukket bane? er det mellom meg og nakkerud det da? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet April 21, 2010 Forfatter Share Skrevet April 21, 2010 lukket bane? er det mellom meg og nakkerud det da? hehe når en ser på asfalten på denna strekka er det jo værre enn rudskogen til tider ja , godt ikke min bil klarer å legge sånne striper, så skylda kan ikke legges på meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 lukket bane? er det mellom meg og nakkerud det da? hehe ja helge.. hvor er lukket bane hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 hva ere du prater om helge? sitter du her og antyder lovløsheter utført av meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 haha:P har sett lissene jeg å har vært å signert litt på jevnaker og hønefoss de siste dagene jeg da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet April 26, 2010 Forfatter Share Skrevet April 26, 2010 da ble det jammen meg pokal på valle hovin på søndag denne gang for største spoiler he he står iallefall i godt selskap med den råeste e92 jeg har sett!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Gratulere så mye Helge med spoiler prisen. Fruen din tror jeg ble litt snytt for at hun ikke fikk gnikke mester`n pokalen for hun truet med melde seg ut av klubben, ha ha. Heldig du Helge som har en fru som er nesten like bmw gal som deg selv . Jeg tror kansje du kunne stukket av med fineste orginale om du ikke hadde tuklet med dekaler og spoiler men syntes m3 er veldig råå slik den er nå. Hadde kansje vurdert andre felger med tiden. Ikke at de du har er stygge men det finnes så mye rått som kleer bilen bedre ut ifra min personlige mening. Hørte det var flere som savnet fjor årets felger faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet April 26, 2010 Forfatter Share Skrevet April 26, 2010 fjor årets felger kommer tilbake i annen farge, blir mye finere da, gnikke prisen på e46`n skulle jeg hatt, jeg som har polert og gnukket felgene hennes! dekalene tror jeg plutselig forsvinner en dag skal du se, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 i skrivende stund er jeg på vei ut døra for å komme på besøk til helge for kaffe og røyk:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå