ZhilleN Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 da ble det jammen meg pokal på valle hovin på søndag denne gang for største spoiler he he står iallefall i godt selskap med den råeste e92 jeg har sett!! Pokalen??Er det den colaflaska som står der ved felgen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 da var dekk bestilt, toyo r888, klistremerker på hele bilen fjernet!, til glede for mange he he, (sparer også vekt).gleder meg til banekjøring nå. spoiler bak blir også skiftet ut til en med innfelling for flappen, er litt vel mye downforce bak nå, bilen blir helt ustabil fra 150 og oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Oi, dette blir moro! Syns det ikke gjorde noe at dekalene forsvant nei..hehe Orginal evo-vinge du skal ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Oi, dette blir moro! Syns det ikke gjorde noe at dekalene forsvant nei..heheOrginal evo-vinge du skal ha? +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 kjøper i glassfiber fra r. andersen her på forumet med den lille flappen i carbon, da var 7 serien levert på gardermoen i dag, på vei til en lykkelig eier i sogndal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 å.... jeg ville på vårmønstring.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 da var dekk bestilt, toyo r888, klistremerker på hele bilen fjernet!, til glede for mange he he, (sparer også vekt).gleder meg til banekjøring nå. Kjøre den 14.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 da var dekk bestilt, toyo r888, klistremerker på hele bilen fjernet!, til glede for mange he he, (sparer også vekt).gleder meg til banekjøring nå. Kjøre den 14.? hva skjer da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 ahh, så det nå!, nsk på rudskogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2010 da fikk jeg lakkert senteret på oz split felgene, boltene er sendt til gulling så da tror jeg dette kommer til å kle bilen svært godt, fargen er ikke så svart som på bildet, mer diamant sort aktig skal også lakkere p original felgene jeg har liggende brukt til r dekkene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Dette blir gromt Helge . Liker veeeeldig godt det jeg seer her nå altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Godt du fikk av klistermerkene Syntes den fargen på m3'en passer utrolig bra.... Ser 10 år nyere ut med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Jeg har tru på 4.10, eller kansje 3.91 blir perfekt. Tok du bare å bytta kronhjul og pinjong i org diffen? Må man ikke shimse opp å styre litt da? Et tips som jeg har gjordt med denne vinga fra Andersen, er å legge 1 lag med klar lakk på den. Da fikk den meget bra finnish, å carbonen kom mere frem. Godt du har fått av den stygge store vinga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Skal du kvitte deg med den store flappen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 får carbon neste helg jeg... hehe bestilte vinge og bakluke fra sverige... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå