///Thomas Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 Så litt mer riktig ut med den nye vingen der Hvordan var finishen på denne og er den tro kopi av orginal sport evo?? Må vel investere i ein slik en etterhvert jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2010 synes finishen var bra jeg, sendte den bare bort til lakk, ser iallefall strøkent ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mai 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2010 var ute på en test tur i kveld, ble noen bilder i solnedgangen, mangler bare mer senk nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 19, 2010 Share Skrevet Mai 19, 2010 Klar for helge helga? Eller omvendt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mai 19, 2010 Share Skrevet Mai 19, 2010 Dette så mere riktig ut nå Helge. Knall fint . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Mai 20, 2010 Share Skrevet Mai 20, 2010 Kjempefine bilder, felgene passer helt knall til bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Mai 21, 2010 Share Skrevet Mai 21, 2010 Gamlebilen for salg igjen og jo http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=21780475 skal vel handle du nå XD hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mai 21, 2010 Share Skrevet Mai 21, 2010 Må du gi deg da ///Naitsirk, forsjell på den der og 528 han kjøpte tilbake da, tullebukk . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 noen bilder fra rudskogen på lørdag, fikk kjørt ca 60 runder uten noen problemer , ble også 3. plass for fineste gammel originalbil, en vellykket dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Dæven jeg er flink hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 Dæven jeg er flink hehe kan ikke klage på fotografen nei neste treff må jeg ha med ekstra batteri samt større minnebrikke he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Må ordne perm til våler treffet tror jeg... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 Må ordne perm til våler treffet tror jeg... hehe ja det er ikke noe å lure på , kribler vel bra i høyre beinet nå he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå