Gå til innhold

min e30m3-.ny update etter 3.5 år borte...

helgeb
 Share

Anbefalte innlegg

Smoooooth :applause: Meguiar's gjør underverker med lakken :wink:

Men når kommer egentlig denne kjerra litt nærmere moder jord??

det kommer!! , grei foran men må senke mer bak :shock:

taket skal en gang gipses hans w. men faen alt det støvet med pussing av sparkel da....

tok like gjerne å vasket konebilen samt arbestralla, siden jeg måtte teste mitt nye håndkle. chemicalguys miracle dryer, helt sinnsykt! ble rene treningsøkta dette så mye vann dette tilltrakk seg!

hbxvq191ul2t38jupgsw.jpg

qn3phwbubdg1368zzk8n.jpg

52z6aarjuq4h9vvhwou4.jpg

up0rleblv7mxaci5n21x.jpg

uhylm0kyo7e1ucri90vr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette så veldig bra ut! Brukte du maskin, eller var den en rein handjob? CG Miracle Dryer er virkelig bang for the bucks! Har degradert Meguiar's tørkehåndkle til felger og eksos, nesten så det ikke duger der heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brukte maskin på step 2 , og resten hånd, har hørt mye dritt om det håndkle fra meguiers ja, derfor jeg kjøpte chemicalguys sitt, og så billig da fra uk...har fra før brukt pusseskinn fra autoglym og trodde det var verdens beste.... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige biler helge! Misunner deg m3`en din! Ble skikkelig bra med en sving med Meguiars, bra saker :D

Er heller ingen tvil om at jeg skal kjøpe meg et slikt tørkehåndkle du har og, har det på Scandischine :D

jeg har begynt å handle alt av bilpleie fra: shinearama.co.uk, 75 kr i frakt rett hjem på dør er jo grei frakt og så er prisene under halve enn i norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...