R Andersen Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 det stemmer! Du får si ifra hvis du ikke får bruk for dem! Skulle gjerne hatt et slikt sett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet August 13, 2010 Forfatter Share Skrevet August 13, 2010 par bolder fra i dag, ikke så mye oppdateringer som er ute å går men, nye pluggkabler på m3`n, litt polering på 5 eren , osv.. snart bygge nytt hus med større garasje, så da blir det bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rønneber`n Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Skal verken stå på penger eller biler her i gården <3 Kjøp deg sykkel igjen å bli en av gutta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet August 17, 2010 Forfatter Share Skrevet August 17, 2010 Skal verken stå på penger eller biler her i gården <3 Kjøp deg sykkel igjen å bli en av gutta har ikke råd til sånn luxus da... skal bygge hus/garasje på våren så da går penga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rønneber`n Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Ha ha.. Helge er kar, i buksa te`n far! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet August 19, 2010 Forfatter Share Skrevet August 19, 2010 da fikk jeg endelig rota meg til å sett på abs-problemet, har aldri virket i mitt eie, pæra i instrument var koblet ut, fant ut at overspennings-rele til abs styreenheten ikke slo inn riktig, jumpet kabel og da slukket abs lampa, fikk nytt rele i dag som jeg monterte, abs lampa slukker , så da slipper jeg låsing av hjula på neste banetreff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 da fikk jeg endelig rota meg til å sett på abs-problemet, har aldri virket i mitt eie, pæra i instrument var koblet ut, fant ut at overspennings-rele til abs styreenheten ikke slo inn riktig, jumpet kabel og da slukket abs lampa, fikk nytt rele i dag som jeg monterte, abs lampa slukker , så da slipper jeg låsing av hjula på neste banetreff!! Så det var releet som var ødelagt.. Bra du fant ut av det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Det er bra! Regner med at neste banetreff er på våler i sept? Kanskje muligheter for å få sitte på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 da fikk jeg endelig rota meg til å sett på abs-problemet, har aldri virket i mitt eie, pæra i instrument var koblet ut, fant ut at overspennings-rele til abs styreenheten ikke slo inn riktig, jumpet kabel og da slukket abs lampa, fikk nytt rele i dag som jeg monterte, abs lampa slukker , så da slipper jeg låsing av hjula på neste banetreff!! Hvilket delenummer er det på dette releet og hvor befinner det seg i bilen? Har samme problemet selv. Har feilsøkt hjerne, følere og alt mulig annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 delenr på releet er:34520005192, er montert liggende rett over abs modulen rett over pedalene, lar seg sikkert gjøre at du får sitte på på våler martin, men særlig fort går det ikke rundt banen he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Helge, du sa du hadde noe jævlig med camber forran når du kjørte på banen. Har du en slik sak som man setter rett på felgen og måler kjappt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 jævelig camber var vel og ta i kanskje. trur det var på apparatet hans på jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Snakka om 3-4 grader... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 på min bil har jeg minus 2 grader camber foran, får ikke mer pga originale fjærskåler tar borti demper tårn innvendig, tror jeg nevnte på rudskogen at andre med coilovers og justerbart topplager kjører med minus 4 grader foran, iallefall venstre side rundt rudskogen for å hindre dekkslitasje på utsiden, har ikke noe å montere sånn kjapt, min er blitt målt og justert på jobben med laser-4 hjuls måler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Ok, jeg har lakt min på 1.5 negativ. Men den ploger vel mye synst jeg, så skal legge den inn mer før vi skal til våler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå