helgeb Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2010 Komentaren min var vel like seriøs som bildet av taksenka M3 Glenn merkelig at ingen tenker på dette på sine banedyr for å lette vekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Ja du sier noe der Helge. En kjent bmw profil i norge hørte jeg uttalte at han ønsket sandblåse karroseriet for å lette bilen til banebruk. Usikker på hvilke avstivninger enn da hadde trengt. Edit: Jeg syntes bilen din er penest slik den ser ut idag jeg da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 For å ikke snakke om syrebad. Detter av noen kilo nazistål da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Ja syrebad er en måte kvitte seg med ønsket vekt . Slikt blir jo endel brukt i fly industrien. Dessverre koster slik bad noen kr holde i drift så er vel ikke rent billig skulle ha gjort slikt ordentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2010 da var siste grundige vask utført før vinterlagring står for tur: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Oktober 14, 2010 Share Skrevet Oktober 14, 2010 Å huffa a meg, der var det møkkete under! hehe Bra du steller skikkelig med dama di. Ser unektelig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Oktober 14, 2010 Share Skrevet Oktober 14, 2010 Hei sveis, den var rein under! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 14, 2010 Share Skrevet Oktober 14, 2010 Står den på bukker for å spare dempere og dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Oktober 14, 2010 Share Skrevet Oktober 14, 2010 Tar lengre tid å stjele den når den står på bukker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rønneber`n Skrevet Oktober 14, 2010 Share Skrevet Oktober 14, 2010 Hadde det ikke vært for kjerring, unger å sviktende helse. Så hadde M3`n stått i stua.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 14, 2010 Share Skrevet Oktober 14, 2010 hehe, hadde vert rått å montert garasjeport i stueveggen! hadde nok gjort det samme selv da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Oktober 14, 2010 Share Skrevet Oktober 14, 2010 Så snadder ut den foam'en din, hva er det du bruker i den?? Ser du har bytta ut det meste av foringer under, mister du mye comfort med å bytte til urethan foringer?? Herlig å se du legger sjela i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Oktober 14, 2010 Share Skrevet Oktober 14, 2010 Tar du en tur ned hit og tar en skikkelig vask av min også??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 14, 2010 Share Skrevet Oktober 14, 2010 Fy faen du er en gal mann,gal mann! Dette er svaret på en BMW entusiast! Utrolig at det går ann og ha det så strøkent under en så gammel bil, sjeldent eksemplar må jeg si du har Helge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå