Gå til innhold

min e30m3-.ny update etter 3.5 år borte...

helgeb
 Share

Anbefalte innlegg

hadde jeg hatt en strøken sport-evo skulle den blitt murt inn i kjellerstua i mitt neste hus rønnebern :D

alt av foringer på bilen er skiftet ut med powerflex, ble noe mer bråk men dette er ingen søndags-cruiser så det er verdt det!. bilen ble gått over for 2 år siden der ALT! ble skiftet ut, kvitt. for over 100000 i deler med god rabatt.

foam canonen er fylt med snowfoam fra valetpro, kjøper alt av bilpleie fra shinearama.co.uk til sterkt reduserte priser i forhold til her hjemme, boden er fyllt opp for å si det sånn :D

bilen står på bukker pga. dempere og fjærer skal skiftes ut til bilstein gruppe-N/eibach-race i vinter,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldrig satt i stoler med 4.pkt belter da... Viss du ruller med det uten å ha bur, så er du rimelig fucked. Di sitter ganske fast med 4.pkt og kan ikke legge deg ned i setet. Så da får du heller taket tredd nedover hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du kjøre rundt med hjelm på gata da?

Trenger jo ikke ha på deg hjelm vis du har halvbur. Da har man jo alle stengene bak ryggen på sete, (hvertfall på en E30, vis man ikke er 2,10 h da og skal sitte milevis fra ratte.) Så har man halvbur og bøttestoler og 4 punktseler så sitter man trykt og godt.

Enig med Larsen om at bøttestoler og 4 punkt uten halvbur/bøyle/helbur er litt risikabelt, med tanke på at man sitter dønn fast og får ikke gjort noe om taket plutselig kommer i hode på mann når bilen går kast i kast.

Jeg har bygt halvbur i Audien(banebil) min nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...