S.Arnesen Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 fantastisk pågangsmot du har Helge misunner deg den garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 klar til vår mønstring? hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 etter gårsdagens økt uten start tror jeg det blir et par e39 innover..., håpløst detta datasprut greiene, masse gasspådrag for å starte endte med eksosen gikk ut carboninnsuget istedet for den rette veien, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Her skal jeg følge med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 etter gårsdagens økt uten start tror jeg det blir et par e39 innover..., håpløst detta datasprut greiene, masse gasspådrag for å starte endte med eksosen gikk ut carboninnsuget istedet for den rette veien, Da trenger du bare en som kan med datasprut, som kan mappe for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Har du prøvd å tatt deg en tur ned til KRB Trading og fått litt hjelp a Helge? Bedre det enn å stå der å knote resten av livet. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Hva sprut har du handlet? Når man kjøper et nytt sprut er det vel normalt at man får med et oppstarts map? Er ikke rent få s14 som går med sprut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Brukt Haltech e6x som har sitti på en volvo 4-er om jeg ikke husker helt feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Ok. men Det er jo et gammelt sprut så det er folk som har et Map. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2012 tja, får se en gang til høsten, hivde på presenningen over bilen i helga, er så møkk lei bil om dagen , skulle vært snekker på dagtid så kanskje en hadde giddi. får heller se om jeg får satt sammen e46 m3`n i sommer, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DreRacing@ Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 om du får eksos inn i innsuget er det nok ikke bare mappen som er feil... har du satt triggere og sånn riktig da? har du sjekket med tenningslampe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2012 er triggeren som er feil ja, men funker ikke etter oppsettet etter boka, eksosen kommer i innsuget ved mye gasspådrag når den dras på starteren, er noooe overlaoo på kammene så antar det er derfor, triggeren er 36-1 med induktiv giver, står 110 grader btdc, og det er satt opp på haltech`n, instruksen fra triggeren vac sendte med stod det 90 grader, men ble bedre på 110, har ikke snøring på detta, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 så var det denna tråden da...kjøpte meg r-sykkel i sommer så tiden har stått stille her , får se en gang til vinteren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 så var det denna tråden da...kjøpte meg r-sykkel i sommer så tiden har stått stille her , får se en gang til vinteren... Der har jeg også vært, eller er delvis enda Type sykkel er det da? Ta den tiden du trenger, så kommer lysten tilbake skal du se... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Blei rimlig kåt når jeg kom på r1`en vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå