Mexos Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Takk for det Veldig fornøyd med bilen. Det er en fantastik kjøremaskin. Utrolig egentlig hvor mye mer moro det er å kjøre denne sammenlignet med 320 2,2litern. Faren min har en slik. Pokker å, der drepte du den eneste trøsten jeg hadde motormessig på min bil. Har hele tiden sagt til meg selv at 2,2L'n ikke kan være så mye slappere enn 325'n at det er verdt å kjøpe 325, men jeg har tydeligvis feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet August 13, 2009 Forfatter Share Skrevet August 13, 2009 ja hvordan gikk det med bilen, ble det senk og nye felger?kanskje noen andre spennende oppgraderinger?? Ble ikke noen nye sommerfelger, er fornøyd med de jeg har. Kjøpte 17" til vinterfelger istedet. Fant ut at 19" og senk blir litt mye på en e46. Føler jeg sitter igjen med en bedre kjøreopplevelse på norske veier med en orginalbil med 18". Kom hjem fra ferie i går fikk tatt en del bilbilder legger ut noen snart. Mexos: 2.2 literen er en kjempe fin motor til e46. Den passer perfekt til cab kjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet August 13, 2009 Forfatter Share Skrevet August 13, 2009 Var på en liten biltur når jeg var på ferie. Tok masse bilder, endte vel opp på ca 500 biler på noen timer. Fikk lånt meg ett speilreflekskamer, ble veldig fornøyd med bildene i hvertfall. Legger ut noen av de i første omgang. Legger til ett par av interiør og motorrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Du kom til samme konklusjonen som jeg når jeg hadde den billen altså, den er egentlig helt grei original Ser akkurat ut som da jeg solgte den, skulle ikke tro det var gått et drøyt år siden den gang. Jeg ser jeg solgte til rett mann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Nydelig bil og bilder! Hadde sklidd rett inn i kalenderen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet August 14, 2009 Forfatter Share Skrevet August 14, 2009 Egil s: Tiden går fort, syns ikke det er lenge siden jeg satt på flyet til Stavanger for å hente den. Bilen er i riktige hender, hehe. Den blir pusset og stelt med. Får stadig vekk høre at jeg er gal. Den kalenderen var ett bra tips Skal få sent inn ett par bilder. Vansklig å bestemme seg for hvilke bilder men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet August 14, 2009 Forfatter Share Skrevet August 14, 2009 Legger inn 2 bilder fra jeg vokset bilen med Swissvax. Resultatet ble helt hinsides bra. Kommer kanskje ikke helt godt frem på ett bilde men. Beste resultatet noen sinne. Har da prøvd alt fra autoglym, meguairs og diverse annet. Tok desverre nesten ingen bilder, glemte å ta flere.. Her er ihvertfall 2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Kjørte du E134 over Haukeli på onsdag? Møtte en E46 Clubsport, og bildene kan minne om området Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Må få skaffet en slik høytrykk med såpe, hvor får man det ? Så gøy ut ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 http://www.8er.org/forum/showthread.php ... light=snow her f.eks får du kjøpt sånn "snø skummer" Jeg skal kjøpe en selv tenkte jeg, vet ikke om noen i Norge har disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet August 15, 2009 Forfatter Share Skrevet August 15, 2009 Stemmer at jeg kjørte over hauklifjell på onsdag Men det er ikke der bilde er tatt. Jeg kjøpte min "snø skummer" her: http://www.scandicshine.no/nettbutikk/i ... cts_id=109 Da er den bare og koble til Karcher høytrykkspyler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Stemmer at jeg kjørte over hauklifjell på onsdag Men det er ikke der bilde er tatt. Da tipper jeg at det var deg jeg møtte deg på en av slettene oppå der, kjørte bilen i signaturen min Pene bilder forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Så blank og fin ut Jeg ble overtalt av Geir på koed til å kjøpe H&R senkesett til min iogmed at jeg måtte ha nye bakfjærer, så ser ut som jeg senker bilen min nå. Er litt usikker selv da som du selv skriver at m-understellet fungerer veldig godt, og det er godt å kjøre originalbil. Men man får prøve seg fram Er fort gjort å bytte tilbake om en ikke blir fornøyd. Jeg synes 19" ser bra ut på E46, men er kanskje ikke noe ideelt med tanke på kjøreegenskaper som du sier. Tror du har gjort lurt i å holde bilen original. Den ser strøken, flott og "riktig" ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 Leadfoot: Helt sikkert meg du møtte da, husker jeg så en e30 der oppe. Mexos: Det blir veldig bra med H&R. Kjøper du 35/10 settet? Synes selv 35/10 med 19" ser veldig bra ut. Var det jeg hadde planer om lenge også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Takk for alle tilbakemeldingene så langt Har sett at det er flere som har e46 coupe som har montert H&R fjærsenk 35/10mm. Føler justerbart blir litt "overkill" da jeg ikke har bruk for det. Noen som har noe meninger om det? Skulle også hatt noen felger til vinterdekk, noen som har noen tips? 17" eller 18"? Jeg er også ute etter å finne ut hva "vår" clubsport burde ha av senking.. vil ikke senke for mye - med tanke på at fremkommelighet er viktig her i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå