Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
ja de skoene kunne hun spart seg for..men som sagt..man er ung bare engang:)

Hver sin smak... jeg likte heller ikke skoene/støvlettene, men hun kan etter to barn være stolt av både figuren og den åpne innstillingen til det å vise seg frem... sexy... :D

Skrevet
ja de skoene kunne hun spart seg for..men som sagt..man er ung bare engang:)

Hver sin smak... jeg likte heller ikke skoene/støvlettene, men hun kan etter to barn være stolt av både figuren og den åpne innstillingen til det å vise seg frem... sexy... :D

Trodde jeg aldri Fredrik ville skrive :lol: Man kan alle ta feil

Skrevet
-":2m1akg08]Hva inn i gampen er det for noen dyr som er rundt bena hennes? De er så langt fra sexy man kan komme.. :shock: .klarer ikke å se på bildene uten å le.

Enten så er du sinnsykt misunnelig eller så er du homo.. 8)

x2 :)

x3

Jeg er faen meg inne på den tråden her hver dag jeg =P

Skrevet
Det neste må være ei brunette.... på tide med det nå! :)

Jeg som har de RÅE bildene av bilen min og dama mi da.. Men siden hu er blond så gidder jeg ikke legge de opp:P

"gidder ikke"

Du får ikke lov, heter det :)

Skrevet
Det neste må være ei brunette.... på tide med det nå! :)

Jeg som har de RÅE bildene av bilen min og dama mi da.. Men siden hu er blond så gidder jeg ikke legge de opp:P

"gidder ikke"

Du får ikke lov, heter det :)

Pga det han sa ang blondiner da.. Har heller ingen bilder av dama og bilen sammen.. Tok unormalt lang tid før noen kommenterte det egentlig :lol:

Skrevet
Hehehe... jeg tror jeg har blitt moderert én gang i løpet av nesten 10000 innlegg og det var av Gunnar i 2005 (før jeg ble moderator)... pupper kan bli for store også... :lol:

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=71605#71605

Nå var vel ikke den modereringen pga. puppestørrelse, men heller pga. mangel på "benklær" vil jeg tro? :roll:
Trodde jeg aldri Fredrik ville skrive :lol: Man kan alle ta feil
Om jeg hadde sett sitatet uten navn på skribenten så hadde jeg neppe tippet rett jeg heller for å si det sånn!

Svært sporty dame som stiller opp sånn, men så har hun ikke noe å skjemmes over heller da! :)

Skrevet

Synes ikke dere skal mobbe skoene hennes på denne måten. Da kan hun bli lei seg og såret. De skoene er sikkert varme, behagelige og kjempegode å ha på seg. Stå på fruen! Bare bruke de skoene du vil. :)

Skrevet
Hehehe... jeg tror jeg har blitt moderert én gang i løpet av nesten 10000 innlegg og det var av Gunnar i 2005 (før jeg ble moderator)... pupper kan bli for store også... :lol:

Nå var vel ikke den modereringen pga. puppestørrelse, men heller pga. mangel på "benklær" vil jeg tro? :roll:

Naturligvis, men for min del var det puppene som først kom i fokus... makan... størrelse XXXL kan nesten bli for stort også... :wink:

Skrevet

størrelse XXXL kan nesten bli for stort også... :wink:

Største puppene er ikke de fineste puppene....

Dessverre blir det ofte slik at etter større de er etter mer henger de :(

Men sier ikke at det er tilfelle her 8)

Skrevet

Nice Bil, nice dame og Nice Bilder... Skulle hatt ei dame som var villig til å bli med på det der ja.. Tror jeg hadde fått meg en smekk med bare å nevne tanken.. hehe!!

Skrevet
Pen dame altså, men skoene eller pelsen, kunne pent vært droppa. Så 2001... hehe

hehe. ja de skoene er heldig vis ikke så ofte i bruk, er vel for en del år siden de ble brukt sist ja. Den tiden alle gikk med hunder på føttene :) De kom vel fram igjenn i flytte lasset. Og kom på under de bildene, men tror de droppes hvist det blir flere bilder :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...