Fredrik Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 ja de skoene kunne hun spart seg for..men som sagt..man er ung bare engang:) Hver sin smak... jeg likte heller ikke skoene/støvlettene, men hun kan etter to barn være stolt av både figuren og den åpne innstillingen til det å vise seg frem... sexy...
Spiritus Sancti Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 ja de skoene kunne hun spart seg for..men som sagt..man er ung bare engang:) Hver sin smak... jeg likte heller ikke skoene/støvlettene, men hun kan etter to barn være stolt av både figuren og den åpne innstillingen til det å vise seg frem... sexy... Trodde jeg aldri Fredrik ville skrive Man kan alle ta feil
Halvor89 Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 -":2m1akg08]Hva inn i gampen er det for noen dyr som er rundt bena hennes? De er så langt fra sexy man kan komme.. .klarer ikke å se på bildene uten å le. Enten så er du sinnsykt misunnelig eller så er du homo.. x2 x3 Jeg er faen meg inne på den tråden her hver dag jeg =P
Dr_S Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 Det neste må være ei brunette.... på tide med det nå! Jeg som har de RÅE bildene av bilen min og dama mi da.. Men siden hu er blond så gidder jeg ikke legge de opp:P "gidder ikke" Du får ikke lov, heter det
Spiritus Sancti Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 Det neste må være ei brunette.... på tide med det nå! Jeg som har de RÅE bildene av bilen min og dama mi da.. Men siden hu er blond så gidder jeg ikke legge de opp:P "gidder ikke" Du får ikke lov, heter det Pga det han sa ang blondiner da.. Har heller ingen bilder av dama og bilen sammen.. Tok unormalt lang tid før noen kommenterte det egentlig
Erik E30 Einum Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 Hehehe... jeg tror jeg har blitt moderert én gang i løpet av nesten 10000 innlegg og det var av Gunnar i 2005 (før jeg ble moderator)... pupper kan bli for store også... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=71605#71605 Nå var vel ikke den modereringen pga. puppestørrelse, men heller pga. mangel på "benklær" vil jeg tro? Hver sin smak... jeg likte heller ikke skoene/støvlettene, men hun kan etter to barn være stolt av både figuren og den åpne innstillingen til det å vise seg frem... sexy... Trodde jeg aldri Fredrik ville skrive Man kan alle ta feilOm jeg hadde sett sitatet uten navn på skribenten så hadde jeg neppe tippet rett jeg heller for å si det sånn!Svært sporty dame som stiller opp sånn, men så har hun ikke noe å skjemmes over heller da!
bernhell Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 Synes ikke dere skal mobbe skoene hennes på denne måten. Da kan hun bli lei seg og såret. De skoene er sikkert varme, behagelige og kjempegode å ha på seg. Stå på fruen! Bare bruke de skoene du vil.
Fredrik Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 Hehehe... jeg tror jeg har blitt moderert én gang i løpet av nesten 10000 innlegg og det var av Gunnar i 2005 (før jeg ble moderator)... pupper kan bli for store også... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=71605#71605 Nå var vel ikke den modereringen pga. puppestørrelse, men heller pga. mangel på "benklær" vil jeg tro? Naturligvis, men for min del var det puppene som først kom i fokus... makan... størrelse XXXL kan nesten bli for stort også...
-Roger- Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 Hehehe... jeg tror jeg har blitt moderert én gang i løpet av nesten 10000 innlegg og det var av Gunnar i 2005 (før jeg ble moderator)... pupper kan bli for store også... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=71605#71605 Nå var vel ikke den modereringen pga. puppestørrelse, men heller pga. mangel på "benklær" vil jeg tro? størrelse XXXL kan nesten bli for stort også... Største puppene er ikke de fineste puppene.... Dessverre blir det ofte slik at etter større de er etter mer henger de Men sier ikke at det er tilfelle her
ovex Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 Fredrik = E39?? ....er ikkje her kvar dag lenger skjønar eg.
vetu03 Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 Nice Bil, nice dame og Nice Bilder... Skulle hatt ei dame som var villig til å bli med på det der ja.. Tror jeg hadde fått meg en smekk med bare å nevne tanken.. hehe!!
-Anders- Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 Pen dame altså, men skoene eller pelsen, kunne pent vært droppa. Så 2001... hehe
bjerkis Skrevet August 18, 2008 Forfatter Skrevet August 18, 2008 Pen dame altså, men skoene eller pelsen, kunne pent vært droppa. Så 2001... hehe hehe. ja de skoene er heldig vis ikke så ofte i bruk, er vel for en del år siden de ble brukt sist ja. Den tiden alle gikk med hunder på føttene De kom vel fram igjenn i flytte lasset. Og kom på under de bildene, men tror de droppes hvist det blir flere bilder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå