Spiritus Sancti Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 tobarnsmor stemmer nokk. har en som nettop ble 2 og ei som er 11 månder.angående "frontlyktene" så er de ettermontert. Syntes de var litt for bra til å være orginale... Jeg har en en barns mor, og frontlyktene hennes trenger en liten oppgradering etter guttungen har sugd alt ut av hun Men fin bil, og fin mor Er slike bilder som sier at håpet er ikke ute ennå, vis man vurderer å bytte ut den gamle.. hehe! 'Haha, fy faen Men! Åssen klarer du og overtale hu? Får jo såvidt lov til å ta bilder av dama på soverummet jeg Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet August 10, 2008 Forfatter Share Skrevet August 10, 2008 tobarnsmor stemmer nokk. har en som nettop ble 2 og ei som er 11 månder.angående "frontlyktene" så er de ettermontert. Syntes de var litt for bra til å være orginale... Jeg har en en barns mor, og frontlyktene hennes trenger en liten oppgradering etter guttungen har sugd alt ut av hun Men fin bil, og fin mor Er slike bilder som sier at håpet er ikke ute ennå, vis man vurderer å bytte ut den gamle.. hehe! Hjelper på med litt oppdateringer etter 23 års bruk og 2 år med hard slitasje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Sspreeeeekt B-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet August 10, 2008 Forfatter Share Skrevet August 10, 2008 tobarnsmor stemmer nokk. har en som nettop ble 2 og ei som er 11 månder.angående "frontlyktene" så er de ettermontert. Syntes de var litt for bra til å være orginale... Jeg har en en barns mor, og frontlyktene hennes trenger en liten oppgradering etter guttungen har sugd alt ut av hun Men fin bil, og fin mor Er slike bilder som sier at håpet er ikke ute ennå, vis man vurderer å bytte ut den gamle.. hehe! 'Haha, fy faen Men! Åssen klarer du og overtale hu? Får jo såvidt lov til å ta bilder av dama på soverummet jeg Hehe Er bare å stokke kortene riktig det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Tøft gjordt. Hadde eg sjøl aldri turd.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Kom 93 modellen med doble airbags? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Til og med progresjon i bildene her jo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Liker den nye trenden på bimmers.. Liker spesielt de siste bildene Moar please! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet August 10, 2008 Forfatter Share Skrevet August 10, 2008 Liker den nye trenden på bimmers.. Liker spesielt de siste bildene Moar please! hehe Har jo en bil til som sku fått seg en polish og no nye bilder av da Får se om jeg får hu med og finne på noe sprell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doG Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Safte susen. Pene bilder, pen bil og pen dame. Ser frem til oppfølgeren med e91 som "bakgrunn"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Glemte helt bort et øyeblikk at jeg var på et bilforum:) Hehe dette kan vi kalle en frisk pust her inne:) både bil og dame du kan være stolt av:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Dæven! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turok Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 helsiken!...very nice!, very nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Nå er det to "E36`n og dama" - tråder her. På tide noen med et annet chassi og villig kjærring legger ut noen shoots Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Hehe, gutta med E36 har de tøffeste damene ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå