Spinx Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 På disse bildene tror jeg ikke mange hadde lagt merke til om det var en volvo eller en bmw får og være ærlig Begynner og blir en liten konkuranse føler jeg om hvem som klarer og ta de dristigste bildene av bilen/dama si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Pen bil og dame, det skal du ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet August 12, 2008 Forfatter Share Skrevet August 12, 2008 hm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 er ikke lenge før gunnar må innføre 18års grense Hehehe... jeg tror jeg har blitt moderert én gang i løpet av nesten 10000 innlegg og det var av Gunnar i 2005 (før jeg ble moderator)... pupper kan bli for store også... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=7 ... user#71605 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Ekte frontlykter?? Du kan ikke ha vært i nærheten av så mange "frontlykter", hvis du ikke ser at det der er ettermonterte saker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet August 12, 2008 Forfatter Share Skrevet August 12, 2008 er ikke lenge før gunnar må innføre 18års grense Hehehe... jeg tror jeg har blitt moderert én gang i løpet av nesten 10000 innlegg og det var av Gunnar i 2005 (før jeg ble moderator)... pupper kan bli for store også... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=7 ... user#71605 Man får vel gi seg mens leken er god og noen klær fortsatt er på¨ resten går i xxx mappa på pcn :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 haha.. pyse.. bildene blir sikker bare fjerna av moderator, og du blir banna ett par dager for brudd av regler.. pøs på da.. hehe.. neida.. tror ikke dama hadde samtykka i det nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet August 12, 2008 Forfatter Share Skrevet August 12, 2008 hehe. tror nå jeg sku fått godkjennelse fra henne. men enkelte ting er det kansje likegodt å ha for seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stratos Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 Hoho, både Comfort og Advantage pakke på hun der ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 moro! gjevnlig stell og polering siden begge var så "blanke og fine" i lakken? men du skulle fått ho til å se litt blidere ut... så nesten litt forbanna ut på noen bilder hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 kanskje hu faktisk var forbanna og ble tvunget til hele seansen.. haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 tobarnsmor stemmer nokk. har en som nettop ble 2 og ei som er 11 månder.angående "frontlyktene" så er de ettermontert. Syntes de var litt for bra til å være orginale... Jeg har en en barns mor, og frontlyktene hennes trenger en liten oppgradering etter guttungen har sugd alt ut av hun Men fin bil, og fin mor Er slike bilder som sier at håpet er ikke ute ennå, vis man vurderer å bytte ut den gamle.. hehe! 'Haha, fy faen Men! Åssen klarer du og overtale hu? Får jo såvidt lov til å ta bilder av dama på soverummet jeg Hehe du får jo hvertfall lov til og ta bilder av dama da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 Fin bil, bilder og dame!! Progresjonen burde fortsatt videre ja... hehe.. men det fins vel andre forum for slikt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 Det neste må være ei brunette.... på tide med det nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå