StaLe30 Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Fikk ett oppdrag av min far som også ville legge ut bilder av sin bil her.. E30 325 Cab m-tech II Bilen tilhører serien "Last Edition 798", det betyr at den kun er bygd i rundt 250 exemplarer. Med spesiellt interiør hvor alt av midtkonsol, dørsider ++ er i skinn. Bilen ble for det meste plukket i molekyler og fullt restaurert i vinter. Nysydd interiør og masse mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piggens Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 ja denne var jo sinnsykt strøken da!Meget pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Meget gjennomført og pen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 ja denne var jo sinnsykt strøken da!Meget pen bil! meget fin bil,synd sommeren snart er over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Får helt vondt i meg.. Ønsker jeg var "voksen" med jobb og penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Nydelig stykke e30! Eg er jo så glad i rød og da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Griselekker e30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Deilig cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Kan dere slutte å produsere så OVERSTRØKNE e30r? Jeg prøver å holde min i litt god stand! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Ståle, hvem fikk i oppdrag og klatre opp på taket for å ta bildet? må si det var spenstig. hehe : P Bilen er forøvrig meget pen, rett og slett nydelig!! : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Pen bil Men er sjåførdøren lysere enn resten av bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 alldeles nydeli, står noen flere bimmere også i tunet der ser jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riviera Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Flid: Det var gamlefar som gjorde det selv..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Nydelig bil som jeg kikket på når bmwccn var på Rudskogen. Fine E30 de andre dere har der også . Håper faren din likte dvd jeg sendte? Skulle vel sendt et klipp som jeg pratet om på bimmers treffet i Sandefjord også.(fra våler 2007) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riviera Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Ja, førerdøren er lysere enn døra fra enkelte vinkler. Under lakkering kom det lakkstøv på denne døra, da som sagt alt er demontert og lakkert for seg. Vi var litt kjappe til å fjerne dette med polish og stoppet der. Når lakken er herdet mere, vil den ble rubbet og alt blir OK. Ellers takk for fine tilbakemeldinger. Har vært endel jobb dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå