Fliid Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Flid: Det var gamlefar som gjorde det selv..... Hehe, likte bildet godt ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Flott cab ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Jeg vil se bilen til Erik med dine felger, Ståle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernhell Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Steike for ein rå cab. Hvor lang tid gikk det for å få den i slik stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riviera Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 En slik jobb tar som regel en god meget laaaang vinter med jobbing sånn ca hver kvelt og helg. (mange timer) Bilen til Stale30 (guttungen) brukte vi 2 år på Jeg har restaurert noen slike nå Til Glenno: DVD`n var meget bra den. Morro å se den turen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Nydelig bil, så absolutt. Hvem trekte opp interiøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riviera Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 en god kjenning av meg som driver Møbelservice med postadresse Porsgrunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eng1 Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Får en nydelig og gjennomført bil. Du får gratulere faren din med utrolig lekker bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Nydelig e30 dette her! pen farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet August 11, 2008 Forfatter Share Skrevet August 11, 2008 Jeg vil se bilen til Erik med dine felger, Ståle Ja det blir vel til noe slik etterhvert.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Varmer hjerte å se at noen tar vare på disse gamle klassikerene . Godt arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Nydelig bil. Muligens en av de peneste E30 jeg har sett. Kudos til din far Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Helt rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 en god kjenning av meg som driver Møbelservice med postadresse Porsgrunn Er det Trygve? Han på Brattås. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Utrolig nydelig E30 det der ikke noe annet og si <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå