Koffer Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 Bedre enn dette blir det ikke!!! Utrolig fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 Denne tråden har jeg faktisk ikke sett før nå, men for en sinnsykt fin bil!!! Er så befriende deilig å se en slik klassiker i så god stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixx Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 steike for ein bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riviera Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 takker all for innspill Veldig fornøyd med den selv. Skal gjøre noen små ting i vinter, som jeg ikke rakk i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luftwaffel Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 Utrolig fin bil detta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 Har sagt det før, men sier det igjen; Den er så nydelig den Cab'n der! Hva er innpress og bredde på felgene du har brukt i sommer? Har du gjort noe med skjermer foran/bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riviera Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 Skriver det her også, hehe. det er 8,5 ET 18 foran og 9x17 bak ET 22, trenger kun litt oppbrett av kanten foran for ikke å nappe den ned. Med 22 innpress bak trengs ikke ikke å gjøre noe. Har ET12 innpress til den bak også og da subber det lit ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet November 15, 2008 Share Skrevet November 15, 2008 Sinnsykt pen bil! Dette må være noe av det råeste jeg har sett av E30 noen gang! Utrolig fin jobb dere har gjort! Alt er som det skal på denne bilen lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 15, 2008 Share Skrevet November 15, 2008 Skriver det her også, hehe. det er 8,5 ET 18 foran og 9x17 bak ET 22, trenger kun litt oppbrett av kanten foran for ikke å nappe den ned. Med 22 innpress bak trengs ikke ikke å gjøre noe. Har ET12 innpress til den bak også og da subber det lit ja. Jada, bedre en gang for mye enn en gang for lite Da vil altså 8,5 ET20 og 9x17" ET20 gå fint uten valsing da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 Nydelig E30 du har! Jeg har virkelig lyst på en slik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 24, 2008 Share Skrevet Desember 24, 2008 Blåser litt liv i den her igjen, utrolig nydelig bil. Har kun sett den noen få ganger live, og den ser helt perfekt ut i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riviera Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 hyggelig at noen blåser liv i denne igjen da, blir noen få oppdateringer i vinter, men mest bare videre føring kosmetisk....kanskje noen nye skrudde felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 Kjøpte denne bilen i Årdal? Isåfall har jeg sittet på et par turer! Grom bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Erik, jeg kommer ikke over det! Hvor SINNSYKT nydelig denne cabben din er!! Tenk og kunne eie noe slikt a? Misunner alle dere 3, som har et navn som slutter på Wenås Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riviera Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 Hm, takk for fin tilbakemelding. Din bil ser meget flott utdenog. Ta godt vare på den da!Vi ønsker litt felg bilder snart også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå