Cise Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 kommer nok ikke alikevel:( blir for langt å kjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Men da er jeg avhengig av at du kommer bort til meg da, kjenner ikke deg igjen Den er god Jeg kjenner igjen bilen din så da får jeg gå bort til den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpine White Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Tar nok turen fra Trondheim tror jeg Noen som vet hvordan det blir med vaskemuligheter der? Blir det satt ut høytrykkspylere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Er spyleranlegg inne på baneområdet. Ellers er det Shell med vaskestasjon 3km unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Det er EN høytrykkspyler der oppe, men husker ikke om det var den som bare tok 20-kroner eller om den var blitt gratis. Pleier ha med bøtte opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Okey, er vel en fordel å være der tidlig for å stelle seg i kø på vaskinga da vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Pleier vel ikke å være noen voldsom kø på vasking ved høytrykken, men om du tar med en bøtte, så er du vel godt sikret mot om det skulle bli kø (eller tekniske problemer). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Noen som skal oppover fra Lillestrøm området? Kunne kanskje kjørt kollone... fikk veldig løst til dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Noen som skal oppover fra Lillestrøm området? Kunne kanskje kjørt kollone... fikk veldig løst til dette Det er som regel felleskjøring fra Shell på Skedsmokorset, ihvertfall på lørdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 hmm... kanskje jeg skulle tatt en tur Hvordan er det med ikke-medlemmer i ccn? Blir de nektet adgang generellt el bare for banekjøring etc.. Evt er jo ikke så vanskelig å bli medlem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Du kan melde deg inn ved innsjekking. Forgjengere har fri adgang, men bilene slipper ikke inn om ikke fører er BMWCCN-medlem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 vi kommer med 2 biler også i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Jeg tar av fra ålesund...skulle lagt opp rute slik vi samlet oss opp etterhvert vi kjørte...en skikkelig kolonne ifra Nord til slutt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 vi kommer med 2 biler også i år Rettelse, 2 strøkne biler . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Ang. felleskjøring fra Skedsmokorset, tipper jeg dette kommer mere info om når det nærmer seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå