Geir Anders Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Hagnisse bare ljuger, blir ikke kjøring på han i år. Derimot skal vi ta masse stillbilder av bilene våres sammen, fra alle vinkler. Demonterer AC Schnitzer delene mine, og har bestilt noe til hagnisse fra USA som gjør at bilene våres ser enda mer identiske ut. Gleder meg, oh boy! Det gjør nissen og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Var det jeg visste.. Prestasjonsangst.. Jeg som har sett frem til i flere måneder å få sett Hagenisse på bane da gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Geir Anders har helt rett! Ikke bare skal bilene våre se helt identiske ut, men i år skal vi også møte opp i eksakt like klær. Så skal vi bytte på å ligge på panseret på bilene mens vi tar bilder. Våler blir fett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Kult.. Regner med dere er nyklipte og har samme parfyme og hårfarge da? Detta kan bli forvirrende utover kvelden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Hva slags planer har du utover planen, din grisegutt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Nei når du begynner å få ølbrillene på, er det ikke noe kult å banke opp feil person.. Neida, bare kødda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Jaså! Tøff på avstand, hæ? Neida, det blir evnt. Geir Anders du gir juling. Jeg kommer kun på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Hehehe.. Som sagt, en liten kødd jeg tok der.. Vi får vel se om jeg blir igjen eller ikke.. Gadd aldri stresse med å finne overnatting.. Og skal kjøpe meg vinge så er vel sikkert edru uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 12, 2008 Forfatter Share Skrevet September 12, 2008 vinge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Ja, du hørte riktig;) V I N G E !!! Skuffende at du ikke kunne komme sondre. årets høydepunk dette omtrent;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 ja off! kos dere folkens! og masse bilder... spent på å se kjøringen til hagenisse hvis noen filmer :-P Hagenisse har jo lagt ut flere film av sin kjøring på Rudskogen da . Håper fikset bilen noe før treffet men vet at jeg ikke blir 100% slik jeg håpet på med bilen. Uansett blir jeg der både lør og søn iår. Gleder meg til å prate med kjente og ukjent bmw mennesker . Tror jeg dropper Vesfold kolonnen iår og lager egen kolonne fra Hokksund til Skedmokorset om noen ønsker slenge seg på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Skal du sove der oppe Glenno? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Jepp, blir på hotelle iår får prøve det. Planen var telt og kalde pølser på campen men den mystiske z3 mannen hadde booket stor plass så slo til på den . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Oki. Får ha kolonne ned igjen på søndag da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Noen som skal sove i telt/bil egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå