Torek Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 Husk å ta rikelig med bilder nå da! Både fra kolonne og treff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 Da reiser Gjøvik om 1 time Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 21, 2008 Forfatter Share Skrevet September 21, 2008 yes, nå er jeg klar ny olje og bremsevæske, samt nypolert ute og inni så detta skal bli gøy! er det sånn at vi kjører fra shell på skedsmokorset 7.00, eller møtes vi da..? når er dere langveisfarende der ca? du var seint ute! og kjørte som et svin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 du var seint ute! og kjørte som et svin! Stemmer at Jonnern kom 10 min. for sent til S.korset, men så fint vi kjørte i år, så var det ingen problem å ta igjen kollonna . Men var du med på kollonna da Mysild? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 21, 2008 Forfatter Share Skrevet September 21, 2008 noep, lå litt etter, for jeg måtte vente på en viss marius som ikke holdt følge... med jonnern kom susende forbi 07:10 med korset, så jeg hang meg på, men måtte vente på følget, så tok aldri kolonna igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Ja, du som bare surret Sondre.. "Kjør inn mot der, og ta av der" Men er du der? Nei.. Du har jo kjørt videre.. Ikke rart jeg går i surr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvaag Hansen Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 Takk til alle som kom. Håper dere likte den nye banen og større premieutdeling enn tidligere+"alternativt"sporvalg! http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=477061 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 Kan hvertfall si det slik at jeg syns alle i gul vest var veldig positive.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 De i gule (og røde) vester var veldig poitive ja! Veldig behjelpelige og flinke til å svare på spørmål. Kommer garantert på flere CCN-treff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 Veldig fornøyd jeg også, eneste måtte være det som er sagt tidligere, med køen akkurat inn på området, at det ble litt unødvendig venting pga. ditt og datt jeg ikke fikk helt med meg.. Men alt annet var helt topp! Jeg kommer garantert på fler sånne treff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvaag Hansen Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 Resultatliste premiering på treffet. Håper satsingen på større premiering falt i smak! http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=478290 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå