Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, får vurdere tingenes tilstand. Skal ringe litt rundt i morgen og se hva jeg ender opp med av verksted for reparasjon. Må få ordnet transport på noe vis også. Ugh.

Tror uansett ikke jeg får noe for bilen NÅ som jeg kan leve med. Lettere å svelge tapet over litt tid.

Vi får se hva som skjer. I første omgang må jeg vertfall få bilen på veien igjen.

• Svar 365
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hvis du skal selge bilen kjapt, så ville jeg fått tak i en brukt kasse og fått på den. Det blir nok billigst. Skal du beholde den lenge, så er det klart overhaling kan være en god ting.

Skrevet

Ja du sier noe der. Ser uansett for meg at bilen, enten nå eller senere, er enklere å selge med en nyoverhalt kasse og ikke en potensiel havaribombe noen tusen km frem.

Jeg vet ærlig talt ikke om jeg er klar til å selge, begynner bare å bli litt bekymret for hva som kan gå neste gang :P.

Skrevet

Det burde være LITE som går nå. du harjo kostet på det meste, og skiftet ut det meste på bilen da :) Så en overhalt kasse er vel det siste du trenger og gjøre tror jeg.

Skrevet

Jada, kostbart som faen. Men blir 2 års garanti på jobben de gjør som jo er trivelig. De henter bilen i løpet av uka fra Bilia (kostet like mye at RATS gjorde det som NAF og da kan jo like gjerne RATS ta å fikse alt for meg, føler en slags trygghet i at de som virkelig kan automat skal håndtere bilen fom nå).

Så håpet han at han kunne ha bilen operativ i løpet av neste uke igjen.

Skrevet

Nei, tror ikke det blir avklart før den kommer opp til RATS. Men han anså det som mulig at det enten var noe rart med converter eller oljepumpe siden det virker som den mister trykk når den skal gire. Fikk følelsen av at han trodde det kunne være oljepumpa.

Skrevet

etter å ha lest dette angrer jeg ikke på at jeg valgte manuell gir når jeg skulle kjøpe meg "ny" bil.

utrolig synd for deg dette her, men nå er jo snart hele bilen ny igjen? bare nullstill kilometertelleren atter girkasseoverhalingen så burde alt vere på stell :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...