Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 365
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

haha, har fått noen slike tlf selv og fryktet det værste. så har det vist seg å bare være bagateller...

håper det ordner seg for deg nåda. Tror jeg skal få tatt en service på min kasse ganske kjapt...

Skrevet
Bare du ikke får en tlf som starter med. "hei, dette var noe jævelskap"

Positiviteten lenge leve? :shock:

Var en liten ironi, med forsøk til og få deg til og smile litt oppe i alt. jeg regner med at de har stål kontroll på hva de driver med. og at du får tilbake bilen med bedre kasse en du noen gang har hatt. ;)

Skrevet
Bare du ikke får en tlf som starter med. "hei, dette var noe jævelskap"

Positiviteten lenge leve? :shock:

Var en liten ironi, med forsøk til og få deg til og smile litt oppe i alt. jeg regner med at de har stål kontroll på hva de driver med. og at du får tilbake bilen med bedre kasse en du noen gang har hatt. ;)

Hehe, det var gunnar og ikke meg ;)

Jeg tar dette med et smil; har funnet ut at jeg enten kan gå helt i kjelleren eller bare tenke 'fuck it' og se hva som skjer. Ikke at jeg har nok av dem (i det hele tatt....) men det er bare penger.

Nå må jeg bare utsette ny tv, ny sofa, nytt spisebord, nytt stuebord, gardiner, litt nye ting å ha på veggene og få bygget et dusjhjørne på ubestemt tid :lol:.

Relativt sikker på at jeg skal kvitte meg med 20" felgene, orker ikke tanken på enda en vinter (dersom jeg beholder bilen) med disse dekkene og 20" spiser jo åpenbart endeledd og forstilling og jeg synes bilen er pen med M-parallel felgene som står på vinteren nå.

Men får se, 20" er jo sykt sexy... ;)

Skrevet

Gunnar eller deg. Same shit different wrapping. Dere kjører begge E38. hehe.. Så bare bildet jeg avartaren jeg, men du skjønte jeg mente den til deg. Og Om du selger bilen nå som den er totalt overhalt, for det er jo det den blir, så går du nok på et økonomisk tap som blir rimelig stort. Du får jo aldri igjen det du ga for den og alt som er lagt ned i den av kroner for overhalingen. Jeg hadde hvertfall beholdt den når jeg hadde fikset den så mye opp som det du har gjort. Nå blir jo bilen i perfekt stand, og en drøm og kjøre. Og de tingene som må utsettes klarer du deg nok uten en stund tenker jeg. Kan jo bare ta en ting om gangen :) Tv er jo ikke så dyrt, en fin 42" flatskjerm får du jo for rundt 8000,- det klarer man og spare opp på relativt kort tid så er det bare resten igjen. Og det fikser du med og beholde bilen.

But again, det er bare min mening ;)

Skrevet

Hehe, største problemet med ny tv er at jeg per i dag har en 720p prosjektor og 77" bilde.. så 42" blir fort litt smått ;).

Men jada, mye kan vente. Bare litt kjipern å ikke få gjort hva jeg ville fordi bilen går på trynet så det smeller i veggene :D

Skrevet
Gunnar eller deg. Same shit different wrapping. Dere kjører begge E38. hehe.. Så bare bildet jeg avartaren jeg, men du skjønte jeg mente den til deg. Og Om du selger bilen nå som den er totalt overhalt, for det er jo det den blir, så går du nok på et økonomisk tap som blir rimelig stort. Du får jo aldri igjen det du ga for den og alt som er lagt ned i den av kroner for overhalingen. Jeg hadde hvertfall beholdt den når jeg hadde fikset den så mye opp som det du har gjort. Nå blir jo bilen i perfekt stand, og en drøm og kjøre. Og de tingene som må utsettes klarer du deg nok uten en stund tenker jeg. Kan jo bare ta en ting om gangen :) Tv er jo ikke så dyrt, en fin 42" flatskjerm får du jo for rundt 8000,- det klarer man og spare opp på relativt kort tid så er det bare resten igjen. Og det fikser du med og beholde bilen.

But again, det er bare min mening ;)

Det er da stikk motsatt av det du sier: Samme innpakning (bilen), men forskjellig innhold! :wink:

Og hva skal man med TV når man har HD-prosjektor? Har det selv og det er genialt!

Skrevet

trist dette med bilen din og alle utgiftene

min 2005 mod Bmw ville kostet meg nykjøpet 449 tkr + alle reprasjoner som er gjort (tipper totalt langt over 100 t kr )

1 x automat

2 x converter

begge xenon, 2 x el. vindu, 2 x koffert lås, oppbrent styrings enhet for motor, nytt varmeapp, el uttak bak, automat styrings enhet +++

bilen er nå gått 56 t km.

kvalitet :shock:

Skrevet
trist dette med bilen din og alle utgiftene

min 2005 mod Bmw ville kostet meg nykjøpet 449 tkr + alle reprasjoner som er gjort (tipper totalt langt over 100 t kr )

1 x automat

2 x converter

begge xenon, 2 x el. vindu, 2 x koffert lås, oppbrent styrings enhet for motor, nytt varmeapp, el uttak bak, automat styrings enhet +++

bilen er nå gått 56 t km.

kvalitet :shock:

:shock: mandagsbil? eller hva har skjedd med kvaliteten til BMW. Nå skal vi ikke dra dette for langt ut i tråden til Christian, men hører stadig noe nytt av slike hendelser.. ikke bra! Blir litt skremt av slikt

Skrevet

Hehe, jeg bryr meg ikke stort, artig med litt diskusjoner ;).

Har sett en del rare ting skje med kliss nye BMWer som div bekjente har kjøpt seg. E60, X5 osv.. mye rart som skjer.

Dog, hørte mang en skremmende historie fra en kompis som jobbet i Toyota... de fleste produsenter har litt "ymse" kvalitet; spørsmålet er bare hvor bra de er til å håndtere og løse problemet for kunden uten negativ PR i prosessen ;).

Og Audi's 2.5 TDI er jo en legendarisk motor med kamaksler laget av stål med kvalitet man ellers kun finner i tja.. papp.

Ang prosjektor; det er klart moro med 77" (var ikke plass til mer lerret med de gamle høytalerene mine) og prosjektor, men det er ekstremt voldsomt midt i stua og litt slitsomt å måtte blende alt lys for å se på en tvserie. Hatt prosjektor i hmm... 7-8 år til sammen nå og tror jeg begynner å bli klar for en 46" eller 50" TV nå gitt ;).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...