Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 365
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jepp, flotte bilder, men det er vel enkelt å ta bilder med et slikt utganspunkt foran kameraet :wink:

Du må holde oss oppdatert i salgsprosessen, hvis du ikke vil publisere noe her i tråden så tar jeg gjerne imot PM på hvilken pris du får. Da vet jeg litt om hvordan jeg selv skal legge meg hvis jeg lander på å selge.

Skrevet

Hehe, neida hjelper jo det. Norske Skogs lokaler er også ganske stilige og bra bakteppe for bilder av denne typen :).

Skal holde deg oppdatert jeg, får se hvor krise oppgjøret til slutt blir og om det egner seg for offentligheten eller ikke ;-)

Skrevet

Såh, på vei til jobb 100 meter fra parkeringsplassen min fikk jeg hva jeg vil gjette på at var et turbohavari eller noe annet mindre koselig faenskap.

Ironien ligger jo som en tykk, seig tåke rundt dette, men på alle mulige måter setter jeg pris på at dette skjer *nå* og ikke etter jeg har solgt. Uansett tilfelle går det av min lommebok, nå kan jeg kontrollere sitasujonen mye bedre og slipper å forholde meg til en skuffet kjøper.

Det finnes de som vil hevde jeg er litt uheldig. Jeg begynner å si meg halvveis enig her nå :P

Skrevet

Ai ai, høres utrolig kjipt og dyrt ut. Et tips er å høre med Turbo Service på Høvik. De har gunstige priser siste jeg måtte bruke dem kontra merkeverksted, + at de har bytte turboer.

Skrevet
Ai ai, høres utrolig kjipt og dyrt ut. Et tips er å høre med Turbo Service på Høvik. De har gunstige priser siste jeg måtte bruke dem kontra merkeverksted, + at de har bytte turboer.

Takk for tipset. Får se hva BMW finner ut av først. For alt jeg vet kan det være en viskosekobling på en vifte strengt tatt. Men det var en hinsides nasty lyd. Av erfaring kan dog nasty lyder være fullstendig andre ting enn man tror.

Murphys lov eller? Utrolig kjipt at det ene etter det andre skal ta kvelden sånn.

Murphys lov er nok definitivt en faktor her ja... begynner å bli smålei av dette nå haha.

Skrevet
Utrolig.. :shock:

Tror du har tidenes vedlikeholdsbudsjett på bimmers. Ihvertfall på E38. High score på første forsøk.

Haha, selsom rekord å holde dog :lol:

Si fra om du passerer 70 lapper på et år..... :roll:

Skrevet
Utrolig.. :shock:

Tror du har tidenes vedlikeholdsbudsjett på bimmers. Ihvertfall på E38. High score på første forsøk.

Haha, selsom rekord å holde dog :lol:

Si fra om du passerer 70 lapper på et år..... :roll:

Tja, er vel rundt 60 nå før dette skjedde. Og det er siden august 2008.

Pew-pew!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...