Christian Nyegaard Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Skrevet Juni 14, 2009 Og der var nye bilder lagt opp på finn.no. Gjorde seg det
Christian Nyegaard Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Skrevet Juni 14, 2009 Kan vel strengt tatt ta dem med her også:
mhane Skrevet Juni 15, 2009 Skrevet Juni 15, 2009 Jepp, flotte bilder, men det er vel enkelt å ta bilder med et slikt utganspunkt foran kameraet Du må holde oss oppdatert i salgsprosessen, hvis du ikke vil publisere noe her i tråden så tar jeg gjerne imot PM på hvilken pris du får. Da vet jeg litt om hvordan jeg selv skal legge meg hvis jeg lander på å selge.
Christian Nyegaard Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Skrevet Juni 15, 2009 Hehe, neida hjelper jo det. Norske Skogs lokaler er også ganske stilige og bra bakteppe for bilder av denne typen . Skal holde deg oppdatert jeg, får se hvor krise oppgjøret til slutt blir og om det egner seg for offentligheten eller ikke
Christian Nyegaard Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Skrevet Juni 16, 2009 Såh, på vei til jobb 100 meter fra parkeringsplassen min fikk jeg hva jeg vil gjette på at var et turbohavari eller noe annet mindre koselig faenskap. Ironien ligger jo som en tykk, seig tåke rundt dette, men på alle mulige måter setter jeg pris på at dette skjer *nå* og ikke etter jeg har solgt. Uansett tilfelle går det av min lommebok, nå kan jeg kontrollere sitasujonen mye bedre og slipper å forholde meg til en skuffet kjøper. Det finnes de som vil hevde jeg er litt uheldig. Jeg begynner å si meg halvveis enig her nå
Kjennern Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 Ai ai, høres utrolig kjipt og dyrt ut. Et tips er å høre med Turbo Service på Høvik. De har gunstige priser siste jeg måtte bruke dem kontra merkeverksted, + at de har bytte turboer.
|Andreas| Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 Murphys lov eller? Utrolig kjipt at det ene etter det andre skal ta kvelden sånn.
Christian Nyegaard Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Skrevet Juni 16, 2009 Ai ai, høres utrolig kjipt og dyrt ut. Et tips er å høre med Turbo Service på Høvik. De har gunstige priser siste jeg måtte bruke dem kontra merkeverksted, + at de har bytte turboer. Takk for tipset. Får se hva BMW finner ut av først. For alt jeg vet kan det være en viskosekobling på en vifte strengt tatt. Men det var en hinsides nasty lyd. Av erfaring kan dog nasty lyder være fullstendig andre ting enn man tror. Murphys lov eller? Utrolig kjipt at det ene etter det andre skal ta kvelden sånn. Murphys lov er nok definitivt en faktor her ja... begynner å bli smålei av dette nå haha.
Richie85 Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 Huff.. du må være den med mest uflaks! håper dette bare er en bagatell
Gunnar Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 Utrolig.. Tror du har tidenes vedlikeholdsbudsjett på bimmers. Ihvertfall på E38. High score på første forsøk.
Christian Nyegaard Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Skrevet Juni 16, 2009 Utrolig.. Tror du har tidenes vedlikeholdsbudsjett på bimmers. Ihvertfall på E38. High score på første forsøk. Haha, selsom rekord å holde dog
Kjennern Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 Utrolig.. Tror du har tidenes vedlikeholdsbudsjett på bimmers. Ihvertfall på E38. High score på første forsøk. Haha, selsom rekord å holde dog Si fra om du passerer 70 lapper på et år.....
Christian Nyegaard Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Skrevet Juni 16, 2009 Utrolig.. Tror du har tidenes vedlikeholdsbudsjett på bimmers. Ihvertfall på E38. High score på første forsøk. Haha, selsom rekord å holde dog Si fra om du passerer 70 lapper på et år..... Tja, er vel rundt 60 nå før dette skjedde. Og det er siden august 2008. Pew-pew!
Christian Nyegaard Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Skrevet Juni 17, 2009 Diagnosen er klar: Defekt turbo. Får en god pris på både deler og arbeid, men jeg slår lett din rekord kjennern . Jaja, da går bilen ut for salg med kliss ny turbo også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå