Gå til innhold

M50B25 motor 192 hk uten Vanos med 140.000 km . SOLGT

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hei du.

Jeg kjører rundt med motoren i min arbeidsbil i Stavanger. Den er komplett med unntak av hjernen og kanskje et par slanger. Hjernen er lik som på 320 motorene uten Vanos og er lett å få tak i. Radiator følger ikke med. Men den er lik fra 316 og opp til 325, og burde ikke by på problemer å få tak i brukt. Skal undersøke om jeg kan få tak i en hjerne også hvis det er ønskelig. Men da koster motoren mer.

Eirik.

Skrevet

Hei Stene89.

Det er jo flere som setter inn M50B25 inn i E30. Du må da bare bytte over bunnpanne og oljepickup fra din M20 motor. Så det er absolutt noe å vurdere for deg.

Eirik. 92 22 65 44

Skrevet
Hei Stene89.

Det er jo flere som setter inn M50B25 inn i E30. Du må da bare bytte over bunnpanne og oljepickup fra din M20 motor. Så det er absolutt noe å vurdere for deg.

Eirik. 92 22 65 44

Må ha bunnpanne fra M50 og må stamma fra E34.

MEN.. kun interessert i salg? Eller er du åpen for bytte?

Håvard N.

Skrevet

Takk for info, haavard. Mente en kar som jeg kjøpte 328 bunnpanne av satte sin gamle M20 bunnpanne på 328 motoren. Men jeg oppfattet kanskje dette feil.

Er ikke interessert i bytte. Jeg tar med motorer og deler for salg, og har veldig begrenset lagerplass. Det er en kar som er veldig nær å kjøpe både motor og girkasse sammen.

Eirik.

Skrevet

litt off topic men du nevnte at du hadde kontakt med en som lager chipper?

har m50b25. lurte på pris?

er ute etter kvassere kammer og forsåvidt.

ikke meninga å lage rot i tråden din da :P

Skrevet

Bumper motoren igjen. Lite kjørt 325 motor.

Angående clutch, så kjøpte jeg nylig en pent brukt fra E39 530i. Trodde den var lik i M3 clutch, men var ikke større enn 325 clutchen på splineshullet. Så denne størrelsen på clutchen passer både 530, 328 og 325 kasse som jeg har. Og også 320.

Eirik.

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...