Gå til innhold

E36 325i M-technik - "Nytt" interiør s.8

Share

Anbefalte innlegg

Å hvem i h...... setter 215-profil på en 8" brei felg....se hvor ufattelig stygt det er når felgen er breiere enn dekket.

Jeg! ;)

Pen bil!

Har selv også lyst på E36 318is eller 325 som bruksbil. Må si jeg trodde 6'ern brukte mye mer fuel enn det din faktisk gjorde, så da er plutselig 325 aktuelt til pendling også.

Grattis med tøff kjerre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg! ;)

Pen bil!

Har selv også lyst på E36 318is eller 325 som bruksbil. Må si jeg trodde 6'ern brukte mye mer fuel enn det din faktisk gjorde, så da er plutselig 325 aktuelt til pendling også.

Grattis med tøff kjerre! :)

Bruker ikke så mye drivstoff som jeg heller trodde, men kommer helt an på kjørestil da :P Ved litt aggressiv kjøring så går den fort opp i godt over 3 liter pr mil......men 0,7 på rolig langkjøring er langt fra avskrekkende på en slik bil......heldigvis :D

Nå går jeg bare å venter på at snøen skal forsvinne.....hvis jeg bare klarer å bestemme meg for hvilke sommerfelger jeg skal ha :P Sikler veldig etter M3 Cab Double Spoke, men vanskelige og oppdrive, og ikke minst dyre, men vi får se.

Dette er hva som skal monteres til våren:

M3 Bakfanger

M3 Cupspoiler

GT Splittere

Carbon dørhåndtak

ACS bakrutesenker (lille utgaven)

Nye øyelokk (lange utgaven)

Ny radioantenne (Drittungene i gata knakk den gamle) :twisted:

Og hvis lommeboka vil, Coilovers.....vil gjerne ha den biiiiiittelitt nærmere bakken foran :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Fikk liv i en gammel HD jeg hadde liggende, og fant masse gamle bilder fra noen år tilbake.

Slik så min forrige BMW ut, en 1993 mod 318IS.

Vet ikke helt om jeg ville ha valgt samme type styling den dag i dag :oops:

Fronten syns jeg er stilig, men bakfanger og lyktene ville jeg ikke montert på min 325 nå:P

arib7rucc1tqfwcf17b0.jpg

25m1ths0zw7ef9wa6htq.jpg

aku03ulaic7r1ovbplah.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

325´n har fått seg en solid teknisk overhaling i løpet av de siste dagene. Har gjennom høst vinter gått til innkjøp av deler som jeg mente måtte/burde byttes, men har hatt liten tilgang til garasje så har blitt utsatt og utsatt. Bilen ble satt inn på verksted for å få bytta bærebroer/4-hjulskontroll, resten ble bytta selv.

Nye bærebroer fra BMW E30

Powerflex foran ved broer og stabstag.

Nye linkstag til stabstag

Handbrekkwire og bremsesko bak

Powerflex til stabstag bak.

Motor til vindusheis, førerside

Ny LMM

Pollenfilter

Nå skal bilen være i nærmest perfekt teknisk stand. Powerflex rundt hele bilen, noe som kan anbefales til dere som ikke har fått det montert ennå.

Fikk en stor overaskelse når 4-hjulskontroll ble tatt. På vinterføre har jeg merket at bilen har vært nærvøs og veldig overstyrt. Vi fikk fram at spissing foran var 8 grader skeiv, camber var ok. Bak var spissing 4 grader skeiv, camber var ok. Er ikke så veldig inne på hva disse verdiene sier meg, men fikk høre at det var sinnsykt mye avvik. Bilen ble imidlertid en drøm å kjøre etterpå :)

Nå er det bare å vente til snømengden har minket så jeg kan begynne på det utvendige og montere mere M-Tech og Carbondetaljer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Ingenting annet å si enn at du har en veldig fin bil! og bra at du er såpass perfeksjonist som du er, for det er da det blir best resultater! :D

Takker :)

Trenger bare nå å få tak i en lakkerer som kan lakke noen flater svart, eller sølvgrå for meg 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Flott vogn! :)

Du har bare med å hive deg med Narvik jentene på BMW treff til sommern! 8)

Takker :)

Joda, treff skal det nok bli.....

Hadde tenkt til å bli med til nordreisa, men da det er i overkant av 30 mil så melder jeg pass, har jo ikke fått på sommertøflene engang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei er enig! Du får heller hive deg med på Tromsøtreffet. Siden det kan taes over en helg, men sosialt ute etterpå! ;)

Tromsø er mere aktuelt ja. Lenge siden jeg har vært "på livet" i Tromsø....fan, nå ble jeg sugen på utepils :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å gjøre en liten oppdatering.

Har fått tak i nye sommerfelger, valget falt faktisk på akkurat samme felger som jeg solgte tidligere i vinter. 8x17" CSL replica med 215/40 foran og 235/45 bak. Må bare vente på at siste rest av snøen forsvinner før de legges på.

Begynte lakkering av Cup-spoiler og GT-splittere i dag som skal monteres sammen med Carbongrill, klarglass blinklys, nye øyelokk som dekker blinklys og M-diffuser bak. Hadde håpet å få tak i komplett M3 bakfanger, men det gikk i vasken, så diffuseren får holde foreløpig.

Og hvis pengeboka strekker til, så skal frontfanger og høyre side lakkes opp.

Slenger ut noe bilder når sommerhjul og diverse er montert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...