Rayman Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Da fikk jeg endelig kjøpt min første M3(orginal), har hatt den en uke nå og er storfornøyd Litt info om bilen: Orginal M3 E36 3.0 94.mod 179.000 Nylig byttet av forrige eier: Felger Zito 569 19" med Nokian NRY 235mm dekk Bremser K-Sport 385mm fremme, 355mm bak Justerbare coilovers Alt av foringer i understell til Powerflex Ny forsterka sach clutch Bakpotte rustfri Nylig EU godkjent Legger ved noen bilder som jeg tok idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Herre Vil gjerne se litt motorbilder, og mer av interiøret!! Flott bil mann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 ikke så verst den regne med det 3litern.. legg inn mer info om den og flere bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 fin bil , orginal å orginal fru blom , var voldsomt me bremser da . Banebil dette eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet August 11, 2008 Forfatter Share Skrevet August 11, 2008 Takk, kjekkt å høre det er andre som liker bilen skal få lagt inn noe mer bilder av interiør og motor, Er nokså heftige bremser ja og de funker forrige eier som har fått montert dette, han sa han hadde planer om turbo etter hvert, men så ble det andre planer. brukt 10 runder på bane sa han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 kjempeflottt m3. kommer til å ha mye glede fremover i denne tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 385mm skiver ja. Svært og strengt tatt ingenting for seg, men så jo kult ut bak 19"'erne Er de ti rundene på bane på ringen (merket bak)? Fin bil forøvrig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Skinn og bein! Nå ble jeg litt misunnelig Nydelig bil. grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Åhhåå, *sikle* Ingen her som har noe imot flere bilder Sabla pen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Gratulerer. Fin og morsom bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 De felgene hadde jeg skikkelig sansen for. De var tøffe. Ellers en veldig fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Å, då va det den eg mødte på på bøtoppen i dag. Hehe. Eg skulle bort å hjelpe de som hadde kjøpt golfen. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Gratulerer med nydelig m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Gratulere s mye med flott bil og velkommen i ///M gjengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Gratulere med et pent eksemplar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå