SSM Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Jaja, tror jeg dropper de K-sport bremsene hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Satt og sikla på den der selv. Felgene passer usaklig bra på den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet August 19, 2008 Forfatter Share Skrevet August 19, 2008 hehe ja det jekk t hel... på autoslalom Det som skjedde var at bremsene tok ikkje skikkelig pga. de hvist nok må varmes opp før de tar skikkelig. Så det var jo max uheldig med en start med langstrekke og det her med oppvarming av bremsene fant jeg ikke ut før det endte i grøfta Normalt så kjører du jo bilen forsiktig for i hele tatt få bilen varm og da varmer du opp bremsene forsiktig og uten at du tenker over det, men her hadde jo jeg stått i ro med kun bilen på tommgang for å få den varm så da gikk det som det gikk Skadene ble ikke så ille kun frontfangeren og eit feste til oljekjøleren som ble ødelagt. Var en kar som kom bort til meg etterpå og tilbudde meg en orginal M3 fanger hehe så det ordna seg jo med en gang Ang. klåkkå RoaldJ så ser det ut som eit eller to fester har tatt kvelden den er iallefall delvis løs så skal få sveist om festene og forsterke de skikkelig. Merklig at de skulle svikte, er nok påkjenningene bilen har fått fra forrige eier når han har hatt den på "ringen" + den brutale clutshen som står på. Første gang jeg har "spunne" med den var på starten på autoslalom så var nok der det skjedde.. Noen som har den sida der de legger ut bildene av treffe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet August 19, 2008 Forfatter Share Skrevet August 19, 2008 Jaja, tror jeg dropper de K-sport bremsene hehehe Bremsene er helt topp de eneste at forrige eier har hatt dårlig valg av bremseklosser til gatebilbruk :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Flott M3 og saftige bremser, men tror ikke jeg har sett den på øynå enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Jaja, tror jeg dropper de K-sport bremsene hehehe Bremsene er helt topp de eneste at forrige eier har hatt dårlig valg av bremseklosser til gatebilbruk :/ Nå bremste jo ikke du før du skulle svinge, så selv om du hadde hatt aldrig så gode bremser så hadde det aldrig gått! Kan ikke skylde på bremsene i dette tilfellet her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Jaja, tror jeg dropper de K-sport bremsene hehehe Bremsene er helt topp de eneste at forrige eier har hatt dårlig valg av bremseklosser til gatebilbruk :/ Nå bremste jo ikke du før du skulle svinge, så selv om du hadde hatt aldrig så gode bremser så hadde det aldrig gått! Kan ikke skylde på bremsene i dette tilfellet her. nå skal det vel sies at du hadde GOD fart over strekka, så ut til å flytte bra på seg! du hadde vel låste forhjul rett før du svingte i grøfta? pen bil du har fått deg! satt ikke du beste tida for dagen i din siste runde Larsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet August 19, 2008 Forfatter Share Skrevet August 19, 2008 Nå bremste jo ikke du før du skulle svinge, så selv om du hadde hatt aldrig så gode bremser så hadde det aldrig gått! Kan ikke skylde på bremsene i dette tilfellet her. kan godt være at jeg bremste litt sent, men jeg tror ikke jeg hadde føke ut av banen iallefall hvist bremsene hadde vert varme og virket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet August 19, 2008 Forfatter Share Skrevet August 19, 2008 nå skal det vel sies at du hadde GOD fart over strekka, så ut til å flytte bra på seg! du hadde vel låste forhjul rett før du svingte i grøfta? pen bil du har fått deg! Takk for d skal nok bli go som gull igjen. Nei dekka låste seg ikke, ABS slo ikke inn, seilte rett ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet August 19, 2008 Forfatter Share Skrevet August 19, 2008 Legger ut noen bilder som jeg fant på eit anna forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 så ut som d var meninga å kjøre ut der ; E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Haha, bra du fortsatt smilte da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Tok noen bilder ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Nydelig bil.. Kjedelig å dra ut, men bar det gikk som det gikk da at ikke mer ble ødelagt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 huff kjedelig når slikt skjer ser ut som du tok det bra i forholdt til hva mange andre hadde gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå