Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hehe nei, penger er til for å brukes har en ikke det kjøper man heller ikke seg m3 :wink:

Nå blir det bestillt inn nye deler, skal høre med han som hadde en orginal m3 fanger til meg hvilken stand den er i og få lakka den om.

Så skal jeg skifte ut grillen til 97.mod grill i samme slengen også skal jeg ha ICC Spoilerleppe. Lurer litt i øyenlokk også, men er ikke sikker kan bli litt for mye da.

hva synest dere?

Skrevet
hehe nei, penger er til for å brukes har en ikke det kjøper man heller ikke seg m3 :wink:

Nå blir det bestillt inn nye deler, skal høre med han som hadde en orginal m3 fanger til meg hvilken stand den er i og få lakka den om.

Så skal jeg skifte ut grillen til 97.mod grill i samme slengen også skal jeg ha ICC Spoilerleppe. Lurer litt i øyenlokk også, men er ikke sikker kan bli litt for mye da.

hva synest dere?

Kim va det som hadde m3 fangeren te deg da? Va jo kje så galen den du hadde heller da.

Skrevet

Joda..

Skjønner du ikke kan være redd for å bruke penger når man har M3.. Men er bare så kjipt å bruke 6000 på noe så unødvendig:( Er som å få ei bot det der..

Skrevet

hva synest dere?

Kim va det som hadde m3 fangeren te deg da? Va jo kje så galen den du hadde heller da.

hehe galen? gadde kje å styra me å fiksa den jaffall :)

nei, va ein så kom bort t meg rett itte eg hadde parkert og sa han hadde ein, vett ikkje kin de va eg.

Skrevet

Synes ikke du skal sette på øyelokk. Fin barge på bilen.

Jeg får min første M3 i morgen, jeg tror jeg er moden nok for det nå, men må innrømme at jeg er nervøs for å dra av veien :P

(Det må ikke skje).

Skrevet
Jaja, tror jeg dropper de K-sport bremsene ;) hehehe

Bremsene er helt topp de :) eneste at forrige eier har hatt dårlig valg av bremseklosser til gatebilbruk :/

Nå bremste jo ikke du før du skulle svinge, så selv om du hadde hatt aldrig så gode bremser så hadde det aldrig gått! Kan ikke skylde på bremsene i dette tilfellet her.

nå skal det vel sies at du hadde GOD fart over strekka, så ut til å flytte bra på seg! :wink: du hadde vel låste forhjul rett før du svingte i grøfta?

pen bil du har fått deg!

satt ikke du beste tida for dagen i din siste runde Larsen?

Han hadde GOD fart ja, det viste jo igjen det. hehe!

Jeg satte en tid på 45:73 på sisste runde, eneste med bedre tid var Opel Speedster med gateslicks som kjørte 45:13! Jeg hadde IKKE mer dekk igjen bak når jeg begynte å kjøre, men det gikk jo. Så skal ikke klage på M3en nei.

Skrevet

jeg har 380/12 punkt K sport på min e46 å di funker da TOPP uansett varme el kalde.... syns nesten di funker bedre kalde for når di blir varme må pedalen ekstra langt inn før det bremser SKIKKELIG!!....

Men nesten farlig å bremse fullt med disse for hjula bare låser seg hehe

Så bremsene er helt gull di=)

Skrevet
Jaja, tror jeg dropper de K-sport bremsene ;) hehehe

Bremsene er helt topp de :) eneste at forrige eier har hatt dårlig valg av bremseklosser til gatebilbruk :/

Er det så lett å finne så mange forskjellige klosser til disse a? Er det ikke bare en type... di som følger med bremsene... eller kan mann få forskjellige typer fra k sport? :P

Skrevet
Har aldri hørt om noen som ikke har hatt bremsekraft pga klossene var kalde... ;)

Det har jeg hørt, at ulempen med noen BBK er at de må varmes opp for at de skal fungere optimalt ihvertfall (og dermed egner seg mest for banekjøring).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...