PIIIPower Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 Minus polen min hoppa av under frikjøring på Rudskogen sist. . Så var det dette med NOK og ikke for mye informasjon da
Gunnar Skrevet August 11, 2008 Forfatter Skrevet August 11, 2008 Dynamoen var ikke tilkoblet nei, den ligger i gangen. Har det noen betydning? Har ikke startkabler, men får skaffe og prøve å stjele strøm fra LRen i morgen.
Steffan C Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 Så var det dette med NOK og ikke for mye informasjon da Var bare det som skjedde . Har ikke startkabler, men får skaffe og prøve å stjele strøm fra LRen i morgen. Jeg har kabler. Du får svinge innom her på vei til jobb hvis du gidder .
Haug530D Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 Dynamoen var ikke tilkoblet nei, den ligger i gangen. Har det noen betydning?Har ikke startkabler, men får skaffe og prøve å stjele strøm fra LRen i morgen. Skulle ville tro det ja, i og med at dynamo står i serie med batteriet og ellers alt annet i bilen, kopler du fra dynamoen vil du ikke lenger få ett lukket system. Så kopler du strøm på + fremme i motorommet så går den vel innom dynamo.
Gunnar Skrevet August 12, 2008 Forfatter Skrevet August 12, 2008 Hmm. Ok. Får prøve litt når jeg kommer meg hjem igjen.
fish Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 Har du fått fiksa bilen? Vi håper på besøk av "direktøren" på Grenlandstreffet på søndag.
PIIIPower Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 Dynamoen var ikke tilkoblet nei, den ligger i gangen. Har det noen betydning?Har ikke startkabler, men får skaffe og prøve å stjele strøm fra LRen i morgen. Skulle ville tro det ja, i og med at dynamo står i serie med batteriet og ellers alt annet i bilen, kopler du fra dynamoen vil du ikke lenger få ett lukket system. Så kopler du strøm på + fremme i motorommet så går den vel innom dynamo. Nai, detta blei vel feil.. altså, du mener at all strøm går igjennom dyno? Titter man bak i f.eks E39 ser man en tuff boks med noen utrolig kule røde kabler. Disse går til Dyno, Starter, sikringsbokser og en opp fra batteriet. Så om dynamoen er borte burde ikke det ha noe å si
Gunnar Skrevet August 12, 2008 Forfatter Skrevet August 12, 2008 Hoi, ja. Alt er i orden. Ny dynamo og bakluka er oppe. Brukte et gammalt batteri og startkabler rett på punktene i motorrommet, så var det bare å trykke opp luka med fjernkontrollen. Tydelig at laderen ikke ville gi strøm på det viset der uten noe batteri til stede. Den lyste grønt som i "klar", men ladelampa på laderen lyste ikke. Takk for hjelpen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå