Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dette er ekkelt når jeg tenker på mine nære som kjører bil ofte.. At folk skal dø så ofte i trafikken er uforståelig, og jeg støtter de tiltak som må til for å få ned statestikken. For det er ikke bare attenåringer med 325 som dør. Det er oftest helt vanlige folk, med vanlige biler..

Skrevet

vist denna har den nyaste teknologien, så er det lett å finne ut hvilken fart han har hatt..

ta med nøkkelen til bavaria/bmw-forhandler å putt nøkkelen i nøkkel-leseren å vips - fasit...

dette går på de nye E63/e64 serien hvertfall.

trist uansett.. drive safe!

Skrevet

Ligner veldig på en E90 ja. Så stygt ut, håper det ikke er noen fra forumet men tragisk i uansett :(

Rart at det ikke sto BMW i annenhver setning og i overskrifta ja.

Skrevet

Enig, i år har det jo vært helt vanvittig mye dødsulykker.

Det er synd det rike landet ikke kan bygge skikkelige veier, med skikkelig sikkerhet rundt....

Huff huff

Skrevet

Vanskelig å se hva det er for noe synes jeg. Ser ut som en Lexus..

Edit; Nå har jeg sett ferdig filmen, ser ut som det står 330 xd på bakluka.

Slik: bmw_330xd_1.jpg

Skrevet

Er en E90 320d. Kjørt forbi ulykkes stedet idag. Ser ut som sjåføren har sovnet av, da bilen har gått rett frem i enden av en rettstrekke. Ingen tegn til bremsespor eller lignende. Og bilen har skjenet av veien før svingen begynte. Synd med et slikt tragisk utfall uansett. Men må bare si at journalistikken til avisen Nordlys som har dette som førsteside oppslag er rett og slett usmakelig. De antyder langt på vei at denne tragedien skyldes høy fart. Det står vel så fint som "høy fart er kanskje en årsak".

Med hvilken teknisk kunnskap om bilulykker og hendelsesforløp har denne juornalisten som kan hentyde noe slikt? Et argument er at "buske er revet opp med roten, da må det ha vært store krefter i sving". At en busk er revet opp med roten sier ikke meg mere enn at stammen er kraftigere enn roten og dets feste.

Synes slik juornalistikk er skammelig, det sitter tross alt nære pårørende i sorg i en stund som denne, også skal denne juornalisten komme med løse tanker på forsiden av landsdelens største avis på denne måten. For de prørende er det enda mere sårende at noen mener den forulykkede selv var skyld i sin bortgang ved og opptre uansvarlig.

Måtte bare få det ut, da det ikke er første gang jeg blir iritert på denne avisens måte og bedrive sin virksomhet på.

Skrevet
Synes dette er ekkelt når jeg tenker på mine nære som kjører bil ofte.. At folk skal dø så ofte i trafikken er uforståelig, og jeg støtter de tiltak som må til for å få ned statestikken. For det er ikke bare attenåringer med 325 som dør. Det er oftest helt vanlige folk, med vanlige biler..

Noe jeg har vurdert er den dagen jeg skal selge 325...

Blir og vurdere hvem som får tilgang ja...

Skrevet

Som han over sier så er det en 320D som kresja i lavangsdalen. Vet ikke om han var medlem på forumet men navnet hans er frigitt til aviser og om dere virkelig vil vite det så kan dere finne artikkelen litt ned på www.itromso.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...