Gå til innhold

Noen bilder av BMWene (M3/ E60) BEGGE SOLGT til fordel for.

Syvert
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fyresdal ja, er ikke det litt innenfor Dalen? Sykeste veiene som er å finne det. Har slått nedi med biler med helt original fjæring/høyde og litt last der! Rakk såvidt å passere Telemark-skiltet (fra aust-agder/Setesdalen) før det sa BANG! så jeg kjente det langt oppi ryggmargen. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er det vettu, og dit skal jeg... skal du nedover? eller spikrer du paller? ;-) hehe
he he nei eg bor nå der men det er mange som er innom.... men dei er heller i skogen og hogger.Ja det kan hende det. Jobber faktisk i kr .sand eller der er kontoret så det spørs om eg skal ta ein tur.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyresdal ja, er ikke det litt innenfor Dalen? Sykeste veiene som er å finne det. Har slått nedi med biler med helt original fjæring/høyde og litt last der! Rakk såvidt å passere Telemark-skiltet (fra aust-agder/Setesdalen) før det sa BANG! så jeg kjente det langt oppi ryggmargen. :?

ja det stemmer, ja ein må tenke litt før ein trår på gassen. men nå kjenner eg veien så veit kor eg skal ta det med ro,men ja for folk som ikkje har kjørt der kan få ein ubehaglig tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er det vettu, og dit skal jeg... skal du nedover? eller spikrer du paller? ;-) hehe
he he nei eg bor nå der men det er mange som er innom.... men dei er heller i skogen og hogger.Ja det kan hende det. Jobber faktisk i kr .sand eller der er kontoret så det spørs om eg skal ta ein tur.

høres bra ut :-)

off, typisk distriktsnorge med hullete veier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanvittig herlig E60, men personlig ville jeg nok ha gått for noen andre baklykter om jeg skulle ha byttet. Ser du har montert Eisenmann, hvordan syns du lyden ble kontra det som var originalt? Du kunne vel ikke ha fått ordnet en liten film eller lydfil slik at jeg kan få høre? Har vært inne på tanken med Eisenmann på min 520d flere ganger, men har aldri hørt hvordan det låter.. Post gjerne masse bilder! :D8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanvittig herlig E60, men personlig ville jeg nok ha gått for noen andre baklykter om jeg skulle ha byttet. Ser du har montert Eisenmann, hvordan syns du lyden ble kontra det som var originalt? Du kunne vel ikke ha fått ordnet en liten film eller lydfil slik at jeg kan få høre? Har vært inne på tanken med Eisenmann på min 520d flere ganger, men har aldri hørt hvordan det låter.. Post gjerne masse bilder! :D8)

Ja har orginal lyktene liggene,har vore innpå tanken men så lå eg bak når samboern kjørte den med lys på, så syns eg personlig det såg veldig bra ut,det er LED lykter også ser du.

Skal legge ut noen bilder når eg kommer heim frå sjøen.

Lyden ja. Det som er moro er at diesel lyden blir mye svakere,eller ein får eit meir snerr frå eksosen dermed blir diesel lyden dempa,grei lyd som høres meir rektig ut.det er ikkje bråkete lyd lissom meir ein hol lyd ,vansklig å forklare men er godt fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var flotte greier, men er enig med Saltkjelen ang lyktene. Den blir 100 ganger finere om du bytter :)

Hva er prisen på disse Image felgene? Aldri hørt om før.. Er de 3 delte eller? Tunge? Pris? Jeg skulle hatt nye hjul til m5'en..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes fantastisk ut. Du kunne vel ikke ha mekket en liten lydfil eller film en av de kommende dagene? Høres det bra ut skal jeg jaggu slenge inn en bestilling på 4xEisenmann! :D

Er på sjøen nå for tiden men kan jo prøve på det når eg kommer heim.

Ja og passformen på både eksos og innsats er perfekt passning og det er bra og lettvint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...